In mijn APP staat “Bestel een eSim” in behandeling.
Bovenaan staat eSIM installeren, email laten versturen.
Als ik daarop klik krijg ik een email met de QR of een knop met eSim installeren.
Beide gaan naar de APP maar doen verder niks, zowel de knop installeren als de QR code scannen.
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Highor, leuk dat je eSIM wil gebruiken! Nu moet het natuurlijk wel lukken om 'm te installeren. Wat apart dat er niks gebeurd als je naar de app wordt doorverwezen. Is het inmiddels al gelukt? Zo niet, zet dan je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan help ik je graag verder om je eSIM te activeren! 😄
Hoi Highor, leuk dat je eSIM wil gebruiken! Nu moet het natuurlijk wel lukken om 'm te installeren. Wat apart dat er niks gebeurd als je naar de app wordt doorverwezen. Is het inmiddels al gelukt? Zo niet, zet dan je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan help ik je graag verder om je eSIM te activeren! 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.