Skip to main content
Beantwoord

eSIM aanvragen en activeren

• 1 februari 2025
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

In mijn APP staat “Bestel een eSim” in behandeling.

Bovenaan staat eSIM installeren, email laten versturen.

Als ik daarop klik krijg ik een email met de QR of een knop met eSim installeren.

Beide gaan naar de APP maar doen verder niks, zowel de knop installeren als de QR code scannen.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Highor, leuk dat je eSIM wil gebruiken! Nu moet het natuurlijk wel lukken om 'm te installeren. Wat apart dat er niks gebeurd als je naar de app wordt doorverwezen. Is het inmiddels al gelukt? Zo niet, zet dan je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan help ik je graag verder om je eSIM te activeren! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Highor, leuk dat je eSIM wil gebruiken! Nu moet het natuurlijk wel lukken om 'm te installeren. Wat apart dat er niks gebeurd als je naar de app wordt doorverwezen. Is het inmiddels al gelukt? Zo niet, zet dan je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan help ik je graag verder om je eSIM te activeren! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen