Ik heb voor 1 jaar sim-only gehad. 3 maanden voor het einde van het contract heb ik mijn telefoon beschadigd. Ik ging naar een T-mobile punt en nam een telefoon voor een abonnement. Na thuiskomst bleek dat het contract met 2 jaar werd verlengd - ik heb er niet om gevraagd. Ik zou graag een contract voor een jaar willen hebben, helaas moet ik de telefoon terugsturen om zo'n wijziging door te voeren. Ik heb mijn telefoon nodig omdat ik momenteel geen andere heb. Bij T-Mobile punt wil mij niemand helpen. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Een aanbod van een telefoon is een combinatie van looptijd, bundels en de afbetaling van het toestel.
Als je het toestel niet direct volledig betaald kun je een lening van 12 of 24 maanden aangaan.
Los daarvan staat je sim met bundels. Als je daarvoor een kortere ,1 jaar, periode afsluit, en je wilt inderdaad na een jaar opzeggen dan zul je eerst de toestellening volledig moeten afbetalen en wordt daarna het abonnement beëindigd. Als je het toestel in 1 jaar wilt afbetalen is er vaak spraken van een 1 malig bedrag vooraf. Dus looptijd en hoogte van de prijs gaan hand in hand en kunnen niet zomaar even worden aangepast.
Kijk dus even goed in de bevestiging naar de verschillende looptijden. Mocht daar voor beide 24 maanden staan, dan heb je helaas niet goed gekeken waarvoor je getekend hebt, maar kun je inderdaad de koop annuleren. Alleen wat je binnen een winkel koopt kent andere annuleringstermijnen dan online. Houdt daar rekening mee.
Kan ik het contract wijzigen van 24 maanden naar 12 maanden zonder de telefoon terug te sturen?
Nee, dan kloppen de prijzen niet. Je zult dan een echt nieuw contract moeten aangaan.
En als ik de telefoon contant betaal, is het dan mogelijk om het contract te wijzigen naar 12 maanden?
En als ik de telefoon contant betaal, is het dan mogelijk om het contract te wijzigen naar 12 maanden?
Ga even langs een shop misschien kunnen ze je daar meer vertellen.
https://www.t-mobile.nl/winkels Sommige zijn vandaag gewoon open.
Wacht niet te lang want dan kan het zeker niet meer.
Succes
Ik ging net naar de winkel en ze vertelden me dat het niet hun probleem is. Is dit een normale klantbehandeling? Meerdere keren gebeld, 3 keer in de winkel geweest. Waarom word ik nog steeds weggestuurd. Wie kan dit probleem oplossen?
Sorry
Helaas ontving ik het contract een dag later per e-mail. En helaas heb ik geen documenten ontvangen om in de winkel te lezen. Ik zette mijn handtekening op een plastic standaard.
Helaas ontving ik het contract een dag later per e-mail. En helaas heb ik geen documenten ontvangen om in de winkel te lezen. Ik zette mijn handtekening op een plastic standaard.
Je mag naar elke TM shop gaan, misschien helpen ze je in een andere shop beter
Is wel gelukt, Helaas kreeg ik alleen hulp in een andere stad in een t-mobile-winkel. Ondanks dat ik in mijn woonplaats een antwoord kreeg dat het niet mogelijk is. @eric schreef ook dat moet ik omdat onmogelijk is. Helaas weet niet iedereen de juiste antwoorden op de vragen.
Evengoed opgelost. Ik zou even langs die winkel gaan en ze uitleggen hoe het ook kan
Geniet van je mooie Telefoon
Prettige week verder!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.