Hoi, ik heb een vraag. Speciaal voor de multisim heb ik een tijdje geleden mijn abonnement verlengd. Daarbij heb ik gekozen voor een e-sim, leek mij wel makkelijk. Helaas blijkt dit moeiljker dan gedacht. Nadat ik de QR-code uit de brief had gescand, kwam er een tweede simkaart bij te staan op mijn mobiel. Op de omgeving van Mijn Odido zie ik echter mijn oude sim kaart en niet mijn nieuwe, waardoor ik de nieuwe niet kan activeren. Ik heb alle stappen uitgevoerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Via Izzie de chatbot kom ik ook niet verder. Kunnen jullie mij helpen mijn e-simkaart te activeren?
Wil JE MIJN Data stelen met jou **** sim door de e sim iemand heeft mijn INSTELINGEN proberen te voorkomen dat je gelijk met e sim.proberen gewoon respect zijn met gedragen.fc*****e sim
Moderator edit: het is absoluut niet toegestaan om te schelden of andere kwetsende uitingen te gebruiken op de Community. Neem de Huisregels nog eens door en zorg ervoor dat je je hieraan houdt: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.
Wat is er gebeurd, wat je nu allemaal schrijft is geen touw aan vast te knopen.
Neem eerst de regels even door, die zijn namelijk ook voor jou gemaakt.
Hallo
Laat maar weten wat je zou willen!
Hallo
Laat maar weten wat je zou willen!
Hallo Pharwin,
Bedankt voor je antwoord! Het klopt dat het gaat om het simkaart nummer dat eindigt op 5189 voor het telefoonnummer dat eindigt op 4691. Zoals aangegeven zie ik het simkaartnummer er niet bij staan, ik kan ook niks activeren. Zou jij deze voor mij kunnen activeren zodat ik gebruik kan maken van de eSim?
Ik verneem graag een reactie of het is gelukt!
Ik verneem graag een reactie of het is gelukt!
Super bedankt! Na het opstarten werkte de nieuwe simkaart inderdaad.
Nogmaals bedankt voor de moeite!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.