Skip to main content
Beantwoord

E sim activeren

  • 11 June 2024
  • 8 reacties
  • 193 Bekeken

Hoi, ik heb een vraag. Speciaal voor de multisim heb ik een tijdje geleden mijn abonnement verlengd. Daarbij heb ik gekozen voor een e-sim, leek mij wel makkelijk. Helaas blijkt dit moeiljker dan gedacht. Nadat ik de QR-code uit de brief had gescand, kwam er een tweede simkaart bij te staan op mijn mobiel. Op de omgeving van Mijn Odido zie ik echter mijn oude sim kaart en niet mijn nieuwe, waardoor ik de nieuwe niet kan activeren. Ik heb alle stappen uitgevoerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Via Izzie de chatbot kom ik ook niet verder. Kunnen jullie mij helpen mijn e-simkaart te activeren?

8 reacties

Wil JE MIJN Data stelen met jou **** sim door de e sim iemand heeft mijn INSTELINGEN proberen te voorkomen dat je gelijk met e sim.proberen gewoon respect zijn met gedragen.fc*****e sim

 

Moderator edit: het is absoluut niet toegestaan om te schelden of andere kwetsende uitingen te gebruiken op de Community. Neem de Huisregels nog eens door en zorg ervoor dat je je hieraan houdt: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.

Reputatie 7
Badge +14

@BASYARAHIL Waar gaat dit over? Leg het even fatsoenlijk uit! 
Wat is er gebeurd, wat je nu allemaal schrijft is geen touw aan vast te knopen.


Neem eerst de regels even door, die zijn namelijk ook voor jou gemaakt.
 

 

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Snowelientje, van harte welkom op onze Community! Laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***4691, klopt dat? Daarbij zie ik inderdaad dat er een simkaart klaarstaat voor activatie. Het gaat om het simkaartnummer dat eindigt op ***5189. Is dat de nieuwe eSIM die je probeert te activeren? Als je de QR-code hebt gescand, staat deze al gekoppeld, alleen dient hij alleen nog geactiveerd te worden. Dat kan via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim onder het kopje '’simkaart activeren''’. Als dat niet lukt, kan ik desnoods deze wel voor je activeren! 

Laat maar weten wat je zou willen! 😄

Reputatie 6
Badge +7

@BASYARAHIL We willen je graag verder helpen. Echter, verwachten we hiervoor wel normaal taalgebruik, zodat het voor iedereen fijn blijft (om te lezen). Zoals onze Cristien hier ook aangeeft, gelden er huisregels. Neem die gerust even door! Kun je verder vertellen wat er precies aan de hand is? Graag een duidelijke uitleg, dan weten we iets meer en kunnen we je zo goed mogelijk verder helpen! 

Hallo @Snowelientje, van harte welkom op onze Community! Laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***4691, klopt dat? Daarbij zie ik inderdaad dat er een simkaart klaarstaat voor activatie. Het gaat om het simkaartnummer dat eindigt op ***5189. Is dat de nieuwe eSIM die je probeert te activeren? Als je de QR-code hebt gescand, staat deze al gekoppeld, alleen dient hij alleen nog geactiveerd te worden. Dat kan via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim onder het kopje '’simkaart activeren''’. Als dat niet lukt, kan ik desnoods deze wel voor je activeren! 

Laat maar weten wat je zou willen! 😄

Hallo Pharwin, 

Bedankt voor je antwoord! Het klopt dat het gaat om het simkaart nummer dat eindigt op 5189 voor het telefoonnummer dat eindigt op 4691. Zoals aangegeven zie ik het simkaartnummer er niet bij staan, ik kan ook niks activeren. Zou jij deze voor mij kunnen activeren zodat ik gebruik kan maken van de eSim?

Reputatie 6
Badge +7

@Snowelientje Top, dan heb ik zojuist de eSIM voor je geactiveerd! Start even je toestel opnieuw op, dan zou het moeten werken! 

Ik verneem graag een reactie of het is gelukt!

@Snowelientje Top, dan heb ik zojuist de eSIM voor je geactiveerd! Start even je toestel opnieuw op, dan zou het moeten werken! 

Ik verneem graag een reactie of het is gelukt!

Super bedankt! Na het opstarten werkte de nieuwe simkaart inderdaad.

Nogmaals bedankt voor de moeite!

Reputatie 6
Badge +7

@Snowelientje Fijn dat het werkt! Geen dank en graag gedaan uiteraard! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄

Reageer