Hoi, ik heb een vraag. Speciaal voor de multisim heb ik een tijdje geleden mijn abonnement verlengd. Daarbij heb ik gekozen voor een e-sim, leek mij wel makkelijk. Helaas blijkt dit moeiljker dan gedacht. Nadat ik de QR-code uit de brief had gescand, kwam er een tweede simkaart bij te staan op mijn mobiel. Op de omgeving van Mijn Odido zie ik echter mijn oude sim kaart en niet mijn nieuwe, waardoor ik de nieuwe niet kan activeren. Ik heb alle stappen uitgevoerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Via Izzie de chatbot kom ik ook niet verder. Kunnen jullie mij helpen mijn e-simkaart te activeren?
Beantwoord
E sim activeren
Beste antwoord door Snowelientje
Pharwin van Odido schreef:
Ik verneem graag een reactie of het is gelukt!
Super bedankt! Na het opstarten werkte de nieuwe simkaart inderdaad.
Nogmaals bedankt voor de moeite!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.