Beantwoord

Dubbele bundel

  • 15 March 2024
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

hallo, ik had een vraag. ik kreeg een mail met dat mijn bundel zou verdubbeld worden door dat jullie nu Odido zijn geworden. Dat zou dan naar 50gb gaan stond in de mail. nou is het maar naar 30gb gegaan? Hoe zit dit?

mvg, Irma Boonstra 

icon

Beste antwoord door irmaboonstra 18 March 2024, 15:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @irmaboonstra Goedemorgen. Je had deze vraag al eerder gesteld en daar kon je lezen dat ze er nog mee bezig zijn. Hebben ze het fout gedaan krijg je van de moderators een reactie. Zet ondertussen je klantennummer in je forum account (in het privé gedeelte)

Alles al een keer opnieuw opgestart?

MVG

Hii, ja klopt had ik gelezen maar daar stond tot 15 maart dus ik dacht toch even weer navragen. Ik heb mijn klanten nummer er als goed is al instaan! en ja ik had alles al een keer opnieuw opgestart:)

mvg

Reputatie 7
Badge +9

Hi Irma, ik zie nu pas dat je ook een eigen topic hebt gestart. Ik heb zojuist ook in een ander topic op je gereageerd dat je bundel van 50 GB inmiddels helemaal goed staat. Zie je deze nu zelf ook? Ik wens je er heel veel plezier van! 😁

Hi Irma, ik zie nu pas dat je ook een eigen topic hebt gestart. Ik heb zojuist ook in een ander topic op je gereageerd dat je bundel van 50 GB inmiddels helemaal goed staat. Zie je deze nu zelf ook? Ik wens je er heel veel plezier van! 😁

Ja, ik had het gezien! super blij mee :) dankjewel !

Reputatie 7
Badge +9

Geweldig, Irma! 

Reageer