Skip to main content

De MB aanvuller kon niet worden toegevoegd


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

In mijn huidige abonnement betaal ik voor onbeperkt internet.

Hierbij krijg ik na 10 GB te hebben verbruikt het bericht dat ik ‘’gratis’’ 2 GB per keer kan aanvullen.

Anders heb ik geen internet meer.

Nu op de vrijdag avond krijg ik hierbij de boodschap: De MB aanvuller kon niet worden toegevoegd.

Vanwaar dat er voor deze structuur gekozen is? ik ben nu een klant met ‘’unlimited’’ internet, zonder internet. Maar wel volle pond mag betalen.

 

This topic has been closed for comments

17 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21126 reacties
  • 24 juni 2022

Hallo @ricket_h 

Met deze structuur wordt voorkomen dat mensen oneerlijk en/of commercieel gebruik maken van het netwerk, zo kan iedereen genieten van unlimited internet en wordt het netwerk niet onnodig belast.

De aanvuller van 2 GB kan je niet meerdere keren tegelijk activeren maar steeds wanneer je data bijna op is 

De aanvuller kan je via de site activeren en ook via de app 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 juni 2022

Bedankt voor je reactie!

Mijn data is momenteel al de hele avond volledig op. (heb momenteel internet via mijn externe bron)

Alleen krijg ik bij mb’s toevoegen zowel via de site als via mijn telefoon de boodschap: De MB aanvuller kon niet worden toegevoegd.

Vanwaar dat er gekozen is voor een limiet bij 10 GB? Ik als ‘’eerlijke’’ gebruiker, die het puur voor privé doeleinden gebruik word hierbij al beperkt.

Een oneerlijke en/of commercieel gebruiker zal waarschijnlijk veel meer verbruik hebben bij hun doeleinden. 

Het doel is juist, maar naar mijn idee moet de limiet hierbij wel ruimer gesteld worden om de ‘’privé’’ gebruiker niet te raken. 

Wij zijn namelijk de bedoelde gebruiker.

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21126 reacties
  • 24 juni 2022

@ricket_h

Ik kan de aanvuller ook niet activeren via de app en website, er lijkt een probleem te zijn. Wacht even op de reactie van een moderator morgen.


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 25 juni 2022

Ik kan ook geen extra bundel activeren. Ik dacht dat de werkzaamheden aan my T-Mobile al er doorheen waren?


Ad1974
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 25 juni 2022

Hier zelfde probleem. Ik ervaar al paar dagen in de app, en via de website, zie bijlagen.

Dagtegoed blijft soms ongewijzigd, en aanvuller werkt niet, niet via de app en niet via de site. Dit moet opgelost worden, want ik heb nu geen flauw idee, wat ik nog aan data heb. En als data op is, geen mogelijkheid om aan te vullen. Vervelend is ook dat hier geen bericht over is, dit is niet gemeld door t-mobile, terwijl dit al paar dagen aan de gang is, en niet enkel na 00:00u, maar ook overdag.

 


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 25 juni 2022

Krijg op willekeurige plaatsen op website van T-Mobile deze melding:

 

403 Forbidden

Microsoft-Azure-Application-Gateway/v2


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21126 reacties
  • 25 juni 2022

@Adoteq 

Deze mding krijg ik bij de dekkingskaart met Samsung internet als browser, als ik dan Google Chrome gebruik dan krijg ik die melding niet.


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 25 juni 2022

@Waqqas 

 

Ik krijg die melding juist in Chrome op Android.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21126 reacties
  • 25 juni 2022

@Adoteq

Misschien cookies wissen of log eens uit op de community en probeer het dan. Andere browser kan ook nog.

Heb hier net een 2 GB aanvuller geactiveerd in de app en het lukt weer 😁


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 25 juni 2022

Ja, ik heb net om 9 uur met klantenservice gebeld joh


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 juni 2022

Momenteel ervaar ik hetzelfde probleem.. ongelooflijk.. Als dit morgen weer gebeurd heb ik enorm probleem met mijn werk! Is er al een oplossing?


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 26 juni 2022

Ik ervaar al weer hetzelfde probleem.

Het heeft een paar uur gewerkt gisteren. 

Sindsdien ligt het er weer uit.


Ad1974
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 26 juni 2022

Hier idem. Weer gedoe met de aanvuller. Je kunt niet aanvullen. Niet via de app en niet via de site. Dit gaat nu al een week zo. Waarom wordt dit niet opgelost, en waarom nou ineens deze gedoe, wat altijd goed heeft gefunctioneerd?. Mijn 2jr contract is bij tmobile afgelopen. Ik overweeg echt over te stappen,als dit maar blijft doorgaan. Fix het, nu en voor altijd.


Ad1974
  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 26 juni 2022

En wederom word dit niet vantevoren aangekondigd door t-mobile. 


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 27 juni 2022

Ja, mijn abonnement is net ingegaan.

Maar ik snap wat je bedoelt. 

Wel goed om te horen dat het verleden goed was, dat geeft hoop voor de toekomst.

ik heb gebeld met de klantenservice op zaterdagochtend om 9 uur, met het verzoek dat men ernaar gaat kijken. Ook heb ik deze post doorgegeven.

 

​​​​​​


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 27 juni 2022

Aan iedereen die dit meemaakt.

Gelieve te bellen naar de klantenservice aub.

Bij meerdere meldingen gaan ze het onderzoeken.


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 3 juli 2022

Misschien dat je nederlandse bundel via VPN met buitenlands IP probeert te activeren. Dit werkt bij mij ook niet. Gelukkig sinds ik Nederlands IP gebruik voor bundel activatie geen problemen meer gehad.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen