Skip to main content

Hallo, 

ik zou graag door verhuizing naar het buitenland mijn contract vervoegd beëindigen.

Hoeveel zou dit zijn en hoe kan ik het beëindigen? 

Bedankt,

met vriendelijke groet, 

Paloma v

Goedemiddag ​@PalomaDavida 

Ik ga verhuizen   https://www.odido.nl/service-contact

Soms is je huidige contract nog niet afgelopen, maar kan Internet, TV en Vast Bellen van Odido niet aangesloten worden op je nieuwe adres. Het is dan belangrijk dat je ons een verhuisbewijs stuurt. Als wij een geldig verhuisbewijs ontvangen hebben kunnen wij het abonnement beëindigen met één maand opzegtermijn. Een verhuisbewijs is een officieel document:

• een einde verhuurcontract van de verhuurder
  • een verkoopcontract van een koophuis
  • een verhuur- of koopovereenkomst van het nieuwe adres
  • een bewijs van uit/inschrijving van de gemeente (GBA)

Heb je ook een mobiel abonnement bij Odido? Vergeet niet om ook je verhuizing door te geven voor je mobiele abonnement. Dit doe je gemakkelijk zelf in Mijn Odido.

Lees hier alles over mobiel opzeggen

Het gaat om een mobiele contract, 

online geeft aan dat ik moet bellen naar een 0800 nummer, maar dit lukt niet. Is er een andere manier om mijn contract af te betalen? 

@PalomaDavida  Het kost 50% van de maanden nog te gaan plus een maand opzegtermijn, exclusief de eventuele kortingen.
Heb je ook een telefoon in je abonnement dan moet je die eerst 100% afbetalen.

Even goed lezen. Het kan per formulier en post maar bellen gaat sneller.

Heb je ook een mobiel abonnement bij Odido? Vergeet niet om ook je verhuizing door te geven voor je mobiele abonnement. Dit doe je gemakkelijk zelf in Mijn Odido.

Lees hier alles over mobiel opzeggen

Hi ​@PalomaDavida van harte welkom op onze Community en wat leuk dat je naar het buitenland bent verhuisd, hopelijk heb je het daar naar je zin! Zeer begrijpelijk dat je mobiele abonnement dan niet meer nodig is. Als je deze vroegtijdig wilt stopzetten, betaal je 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden + het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan. De berekening wil ik graag voor je maken. Houd er rekening mee dat je wel aan een maand opzegtermijn zit. Kun je je telefoonunmmer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik daarna met je meekijken! 

Reageer