Hallo,
ik zou graag door verhuizing naar het buitenland mijn contract vervoegd beëindigen.
Hoeveel zou dit zijn en hoe kan ik het beëindigen?
Bedankt,
met vriendelijke groet,
Paloma v
Hallo,
ik zou graag door verhuizing naar het buitenland mijn contract vervoegd beëindigen.
Hoeveel zou dit zijn en hoe kan ik het beëindigen?
Bedankt,
met vriendelijke groet,
Paloma v
Goedemiddag
Ik ga verhuizen https://www.odido.nl/service-contact
Soms is je huidige contract nog niet afgelopen, maar kan Internet, TV en Vast Bellen van Odido niet aangesloten worden op je nieuwe adres. Het is dan belangrijk dat je ons een verhuisbewijs stuurt. Als wij een geldig verhuisbewijs ontvangen hebben kunnen wij het abonnement beëindigen met één maand opzegtermijn. Een verhuisbewijs is een officieel document:
Heb je ook een mobiel abonnement bij Odido? Vergeet niet om ook je verhuizing door te geven voor je mobiele abonnement. Dit doe je gemakkelijk zelf in Mijn Odido.
Lees hier alles over mobiel opzeggen
Het gaat om een mobiele contract,
online geeft aan dat ik moet bellen naar een 0800 nummer, maar dit lukt niet. Is er een andere manier om mijn contract af te betalen?
Heb je ook een telefoon in je abonnement dan moet je die eerst 100% afbetalen.
Even goed lezen. Het kan per formulier en post maar bellen gaat sneller.
Heb je ook een mobiel abonnement bij Odido? Vergeet niet om ook je verhuizing door te geven voor je mobiele abonnement. Dit doe je gemakkelijk zelf in Mijn Odido.
Lees hier alles over mobiel opzeggen
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.