-
-
is een Master Poster
-
18 reacties
Goedemiddag,
Casenummer 65263354.
Heb telefonisch contact gehad met een medewerker op donderdag 24-08-2023 en die zou mijn contract ontbinden. Ik zou de volgende dag al kunnen overstappen en zou mij een bevestiging gestuurd worden.
Niks gehoord dus afgelopen maandag 28-08-2023 opnieuw gebeld en medewerker zei dat ik maar moest wachten zonder verder inhoudelijk op in te gaan, of in te gaan op de vraag mij dit op mail te bevestigen.
Hierna geprobeerd contact te leggen maar helaas niet mogelijk blijkbaar.
Mijn klacht loopt nu al 7 maanden bijna 8 een keer is het klaar hé!
Vertrouw jullie voor geen zak als je overal de klachten een beetje na leest, slechte naam voor T-Mobile…
ik heb echt alles al geprobeerd van contacten via social media tot rechtsbijstand tot klachtbrieven.
Hi Chelsie, niet leuk dat je deze ervaring hebt gehad en ik had je dit graag willen besparen! Ik zie inderdaad dat mijn collega een case heeft aangemaakt om je contract te ontbinden. Wat apart dat het niet is gelukt en dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Geen zorgen, ik help je direct verder. Zou je me antwoord willen geven op de volgende vragen:
- Je hebt een toestelkrediet lopen. Wil je deze via een afkoopsom in één keer betalen of maandelijks tot wanneer je contract eigenlijk zou aflopen (23-11-2024)?
- Wil je je huidige 06-nummer meenemen naar je nieuwe provider?
- Mag de disconnectie per direct (vandaag) gedaan worden of heb je dit liever op een latere datum deze week?
Laat het me maar weten, dan maak ik het direct voor je in orde!
Bekijk origineel