Beste lezer,
Ik wil mijn verontwaardiging uitspreken over het volgende.
In verband met mijn verhuizing naar het buitenland (binnen de EU) begreep ik na een telefonisch gesprek met de klantenservice dat het contract niet kon worden voortgezet aangezien ik niet meer in NL woon. Of er zouden hoge aanvullende kosten zijn. Ik stemde er mee in om het contract dan maar te beëindigen, en dit zou per volgende maand zonder aanvullende kosten gebeuren.
Het viel mij op dat het contract nog doorliep na de afgesproken datum, en na telefonisch contact bleek dat het contract nog niet was opgezegd door de vorige medewerker, en dat er wel kosten aan verbonden zitten.
Ik begrijp dat jullie terminatiekosten in rekening brengen wanneer een nieuwe klant vroegtijdig stopt. Maar mijn situatie is toch wel anders, aangezien ik en mijn familieleden al jaren vaste klant zijn bij jullie. Ik in ieder geval al 15 jaar, sommige nog langer. Dat betekent dat jullie aan mij alleen al ca. 9000 euro hebben verdiend. Dat lijkt mij toch wel voldoende.
Het feit dat jullie durven om een trouwe klant op deze manier te behandelen, zegt voldoende over wat voor een bedrijf Odido is.
Ik hoop dat de top van Odido tevreden is met die 150 euro extra. Ik raad iedereen af om met jullie in zee te gaan.
Alex