Skip to main content

Ik wil graag een medewerker spreken.

ik ben al maanden in een land van waaruit ik niet kan bellen met mijn prepaid kaart. (Dit is niet het probleem) 

Via de chat een medewerker spreken is al maanden niet mogelijk omdat er niemand beschikbaar is.

via Facebook messenger en Twitter reageert er niemand. Iemand een idee hoe ik nog op een andere manier een medewerker kan bereiken?

Hallo @Vervetaap  Welkom, die medewerker kan je eventueel hier spreken, de moderators zijn nu weekend aan het vieren dus je moet  even geduld hebben.☺️

Dit is een klant helpt klant Community kunnen wij je misschien helpen?

Waar gaat je vraag over? 
 


@CrisTien , dit forum lid heeft al meer dan 4 topics over hetzelfde onderwerp.  Ik heb hem al, in 1 van de andere topics, aangegeven dat dit het meedenken niet handiger maakt en ook tegen de forumregels is. Een moderator zal waarschijnlijk in 1 van de topics reageren en al de andere afsluiten. 


. Dank @eric je hebt gelijk.