Beste T-mobile,
In 2016 is er uitspraak gedaan door de Rechtbank dat Tmobile en andere mobiele telefonieproviders klanten teveel in rekening hebben gebracht (zelfs na afbetaling toestel lieten providers klanten doorbetalen) alsmede dat het misleidend was omdat de telefoon “ gratis “ bij het abonnement werd aangeboden. Dit bleek allemaal niet waar, want jarenlang betaalden we voor de mobiele telefoon!
Kortom, ik heb mij netjes opgegeven via T-mobile want ik was toen nog klant en dat was in 2018, ook in Hoger beroep verloren en klanten moeten worden gecompenseerd. Ik als voormalig T-mobile klant met NOG STEEDS HETZELFDE TELEFOONNUMMER heb NIETS MEER gehoord en GEEN COMPENSATIE ONTVANGEN. T-mobile hanteert kennelijk het piepsysteem dat je er zelf achteraan moet. Schande !!
Dus laatst heb ik gebeld en dan krijg je zo’n jongen aan de lijn die van niets weet. Dus hierbij nogmaals, want ik houd niet op tot dat ook ik als gedupeerde van T-mobile ( heb door de lange jaren heen meerdere mobiele telefoons “ gratis “ bij een t-mobile abonnement gehad) wens te worden gecompenseerd. Na het mailtje van T-mobile uit 2018 dat ik nog zal horen wanneer de compensatie duidelijk zou zijn - ik zit nog steeds te wachten!- heb ik niets meer vernomen.
Dus T-mobile contact mij en betaal mij de compensatie.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,