Beste heer/mevrouw,
Ik ben al jaren klant van T-mobile (al uit de tijd dat T-mobile Ben was, toen T-mobile werd en dat is gebleven en ondertussen Ben alweer bestaat). Zo lang dus.
Al minstens net zo lang ben ik (inboedel + doorlopende reis) verzekerd bij Interpolis (via Rabobank).
Bij het afsluiten/verlengen van mijn abonnement zal ik dan ook nooit of te nimmer een verzekering via T-mobile afsluiten.
Nu heb ik in januari 2022 verlengd en eind januari zag ik een betaling aan Chubb via T-mobile.
Nu dacht ik “NEE hè, is het misgegaan met mijn verlenging???”… Wat bleek nu achteraf, dit betreft een verzekering van mijn vorige verlenging van 2 jaar geleden (die ik dus NIET afgesloten heb)!!
Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice, welke mij bevestigde dat ik GEEN verzekering heb afgesloten voor mijn telefoon 2 jaar geleden… Uit mijn contract blijkt dit ook...
Ja, het is nonchalant geweest dit niet eerder te herkennen, maar tegenwoordig wordt zoooo veel gepind dat een bedrag van 10,99 niet opvalt. Het was ook de hoogte van mijn Netflix abonnement en zo'n bedragen vallen in het niet. Het is echt dat dit voor het eerst zag afgelopen januari en dacht dat het was in verband met mijn nieuwe verlenging…
Hoe dan ook, als ik via T-mobile aangeef géén verzekering te wensen, hoe komen mijn gegevens, inclusief bankgegevens én SEPA machtiging dan bij Chubb??
Moet ik dit aangeven bij Autoriteit Persoonsgegevens??
Ik wil dit graag uitgezocht hebben, maar weet niet waar te beginnen…
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Michelle