Beantwoord

Cadeautje


Mijn partner kreeg een mail dat odido blij is met haar als klant. 

Ze krijgt heel veel gb cadeau omdat odido zolang bestaat. 

Waarom krijg ik deze mail niet, we hebben 2 mobiele abos dus zou je verwachten dat je beide dit cadeau krijgt. 

Graag een reactie van odido 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 19 March 2024, 11:35

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @WaaromZouIk ,

Deze mail wordt in batches verzonden. Een ieder die het betreft ,krijgt de komende tijd vanzelf een mail.

Zoals je in de mail al kon lezen, gaat dit tussen 12 en 15 maart gebeuren. Je krijgt op de dag nog een herinnerings bericht.

Ik ben benieuwd, wel vreemd dat ik nog niks gehoord heb. 

Het kan niet zo zijn dat je 2 abos hebt en er maar 1 een cadeau krijgt omdat odido een half jaar bestaat. 

Mochten we niet beide het cadeautje krijgen ( gratis meer gb) zal dit waarschijnlijk een reden zijn over te gaan stappen zodra het kan.

Ieder abonnee is toch van dezelfde waarde voor odido lijkt mij. 

Heb er in ieder geval niet veel vertrouwen in dat het mailtje ook door mij ontvangen wordt.

Het is ml al de 13e

Reputatie 7
Badge +9

Hi, waarom zo negatief? Jullie ontvangen meer data, dat is toch alleen maar mooi! Ik zie dat je nieuwe Klantvoordeel en hiermee je nieuwe bundel van 4 GB inmiddels is ingegaan. Ik hoop dat je partner ook blij is met haar cadeau! 😄

Negatief, niets negatiefs aan hoor. 

Het cadeautje wat iedereen krijgt omdat odido een half jaar bestaat, daar gaat het om. 

Klantvoordeel hadden we al, al heel lang dus waarom u dit nu weer zegt is mij een raadsel.

maar het cadeautje dat bijvoorbeeld 5gb verhoogd wordt naar 10 gb of 3 naar 6gb dat mist een van de abos hier.

Iedere klant krijgt dat, dus ben benieuwd. 

Het gaat dus puur om het extraatje wat blijkbaar iedere klant hoort te krijgen omdat ze een half jaar bestaan. 

Zou ingaan tussen 12 en 15 maart. 

Dus blijkbaar heeft niet iedereen de mail ontvangen en profiteer ook niet iedereen van het extraatje. 

 

Nogmaals het gaat niet om de verdubbeling want dat hebben we al vanaf het begin omdat we meer dan 1 abo hebben. 

Waarschijnlijk weet u zelf niet waar het om gaat. 

 

Klinkt wellicht negatief maar vertrouwen is er niet echt nee. 

Komt misschien omdat alle providers meer zeggen dan doen. 

Maar goed, we wachten wel af. 

En inmiddels de 18e en nog steeds niks. 

Zou tussen 12 en 25 maart moeten gebeuren

Partner heeft abo van 3, krijgt altijd 2 Klantvoordeel extra, is dus 5 en is nu gratis verhoogd naar 10.

 

Ik heb 2, krijg 2 Klantvoordeel en zou dus dan nu als cadeautje 8 moeten krijgen. 

Niks dus, wel partner en ik zelf niks extra's. 

Nogmaals het gast om. Extra omdat odido half jaar bestaat.

 

 

Tussen 12 en 15 maart

Vreemd dat odido nu niet meer reageerde. Voelen ze dat ze fout zitten. 

Onderste steen komt boven dat beloof ik ze 

Reputatie 7
Badge +9

Hallo WaaromZouIk, allereerst zitten we nergens fout en ik weet heel goed waar ik het over heb. Het is momenteel erg druk, dus het kan soms even duren voordat je een reactie ontvangt en geen zorgen, je krijgt altijd een reactie. Waar haal je precies vandaan dat iedereen dit cadeau ontvangt? Dat is namelijk niet het geval. Niet elk abonnement valt onder dit cadeau. Ik heb direct met je meegekeken en jouw abonnement valt hier inderdaad buiten. Vandaar dat je geen mail hebt ontvangen met de verhoging en alleen gebruik maakt van dubbel Klantvoordeel, zoals ik al aangaf in mijn vorige reactie ontvang jij 2 GB + 2 GB = 4 GB data.

Je berekening van je partner klopt niet helemaal. Ik geef je graag meer duidelijkheid hoe het zit. Je partner heeft een oud Go of oud-Tele2 abonnement met een bundel van 3 GB, waardoor zij wel een extra cadeau ontvangt van 2 GB. De bundel van je partner gaat dus van 3 GB + 2GB naar 5 GB en deze wordt met 5 GB Klantvoordeel verdubbeld naar 10 GB.

Ik snap dat het niet fijn is dat je met jouw nieuwere abonnement geen extra verhoging hebt ontvangen, alleen Klantvoordeel. Maar er is niets fout aan de situatie en ik hoop dat het hiermee duidelijk is. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar! 

Nou breekt echt mijn klomp.

Ik bel vrijdag naar Odido en krijg te horen dat ik maandag kan reageren als ik geen extras gekregen heb.

Jullie weten zelf niet wat de een zegt en de ander doet blijkbaar.

Maar maakt niet uit, ik persoonlijk vindt het discriminatie van klanten.

Omdat de ene 16 euro betaald en de andere 14 maken jullie blijkbaar verschil.

Geen probleem hoor, einde looptijd is einde odido voor beide abos hier.

Bedankt voor de reacties die aan de telefoon totaal anders zijn dan hier.

Ik stop hierover, en trek zo de conclusie dat odido toch ook niet is wat je verwacht.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Discriminatie als de een wel een kado krijgt en de ander niet.  Ook zeker een kort lontje jij?

En dat is dus zo, de een hier krijgt wel cadeautje de ander hier niet. 

 

Niks kort lontje, odido doet het zelf om aan de foon vanalles te beloven en op een forum dit tegen te spreken. 

Laatste hierover. Conclusie staat vast hier

 

Reageer