Skip to main content

Bundel verwijderen

  • 3 June 2023
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Ik heb perongeluk een bundel gekocht van Internet betalen per MB. Ik dacht namelijk dat je eerst nog moest betalen maar dat hoefde niet en toen had ik opeens deze bundel. Als ik nu mijn 4g aanzet, gaat dit van mijn beltegoed af.

Ik wil deze bundel verwijderen maar dat kan niet. Wat nu?

Er is geen bundel om per MB te betalen.  Dat is de default. Je kunt bij prepaid wel data bundels kopen. Als je geen data  nodig hebt of niet voor wilt betalen , dan zet je mobiele gegevens uit op je telefoon.


Hallo @LauravanHolst 

Met betalen per MB wordt er alvast 1 euro gereserveerd voor data gebruik en zodra die 1 euro op is wordt er weer 1 euro gereserveerd en zo gaat het door.

Wanneer je een andere bundel neemt dan stopt betalen per MB of betalen per MB stopt automatisch na 365 dagen.


Het betalen per MB staat per default uit overigens, de default bij prepaid is dat er helemaal geen dataplan aanstaat, ook betalen per MB niet. Bij aanschaf van een prepaid kaartje krijg je wel altijd wat gratis MB's cadeau. Ik heb zelf dan ook betalen per MB nooit aangezet, simpelweg vanwege het feit dat je het als klant niet zelf meer uit kunt zetten, wat ik jammer vind. Anders had ik het misschien wel eens gebruikt.


Reageer