Beste Odido,
Een maand geleden heb ik mijn bundel gewijzigd voor de nummers die eindigen op 75, 24 en 72.
Nu heb ik de wijzigingen teruggedraaid, maar de prijzen zijn niet terug naar het oude tarief. Voor nummer 72 moet ik nu 18,64 euro betalen, terwijl ik eerder 16,52 euro betaalde. Dit geldt ook voor de andere nummers. Zou het mogelijk zijn om de tarieven terug te zetten naar de oude bedragen?
Daarnaast zie ik extra kosten voor nummer 24, die niet kloppen, aangezien er alleen binnen de EU is gebeld, namelijk naar Duitsland. Kunt u hiernaar kijken? Ook voor nummer 72 zijn er extra kosten die niet juist zijn ik heb mijn mobiel internet uitgeschakeld in niet-EU-landen.
Alvast bedankt voor uw hulp!
Hallo
Had je de bundel voor 72 aangepast vóór 1 januari 2024? Dan is er een inflatiecorrectie toegepast en deze blijft staan als je je bundel weer wijzigt.
Belde je vanuit NL naar Duitsland? Dit is niet altijd in je bundel inbegrepen.
Hallo
Had je de bundel voor 72 aangepast vóór 1 januari 2024? Dan is er een inflatiecorrectie toegepast en deze blijft staan als je je bundel weer wijzigt.
Belde je vanuit NL naar Duitsland? Dit is niet altijd in je bundel inbegrepen.
Ik heb me bundel in juli aangepast en nu vandaag, dus voor een maand.
Er is gebeld vanaf NL naar Duitsland en er staat de volgende bij “Buitenland Internet + Bellen.” Binnen de EU.
Hoi
- je kunt een aanpassing van een bundel maar 1 x per maand doen. Een upgrade gaat direct in, een downgrade gaat de volgende factuurperiode in.
- Bellen van NL naar BRD is alleen bij Unlimited Basis, PLus en Unlimited in een bundel inbegrepen. Voor de Limited databundels en Unlimited start wordt een gesprek van NL naar EU apart in rekening gebracht. Gesprekken van EU naar NL zijn wel altijd inbegrepen vanwege het wettelijke “roam like home”. Klik voor details op de “Buitenland” link als je de abonnementen opzoekt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.