Skip to main content
Beantwoord

Blokkade nog steeds actief na betaling achterstand.

  • 7 June 2024
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Hi ,

gisteren heb ik via de website het openstaande bedrag overgemaakt. Ik heb gewoon op betalingsachterstand geklikt en via ideal betaald .

Ik heb een mail gekregen dat ik weer zou worden aangesloten maar nog steeds is er niks gebeurd. ook staat er opeens weer een nieuw bedrag bij mijn betalingsachterstand en dat ik geblokkeerd ben.

 

waar is het bedrag dat ik gisteren betaald heb naartoe gegaan?

Ik kan niemand bereiken in de chat en bellen kan ik natuurlijk ook niet.

 

Mijn nummer is 068…..51

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @norab14 

Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betaalachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn.

https://www.odido.nl/service/factuur/mobiel/betalen

Hallo @norab14 

Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betaalachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn.

https://www.odido.nl/service/factuur/mobiel/betalen

Ja maar de betalingsachterstand heb ik voldaan. en een mail gehad dat ik weer gedeblokkeerd zou worden en opeens staat er een heel ander bedrag als betalingsachterstand die er eerst niet stond. ik kan ook nergens terugvinden wat ik nou betaald heb gisteren dan. 

Reputatie 7
Badge +14

Je praat hier met medeklanten, we kunnen niet bij klantgegevens. Maar als er een achterstand was en nu is er een nieuw bedrag gekomen, kijk dan even in my-odido naar de facturen. Want ook als je geblokkeerd bent loopt je abonnement door en kan het dsu weer een nieuwe factuur zijn?

Reputatie 7
Badge +9

Hi Nora, van harte welkom op de Community! Goed om te lezen dat je je betalingsachterstand aan het inhalen bent. Ik heb direct met je meegekeken en ik geef je graag meer duidelijkheid. Je betaling is verrekend met de volgende facturen/termijnen:

  • Factuur van januari € 45,98
  • Factuur van februari € 143,53
  • Factuur van maart € 110,49

Dit staat er momenteel nog open:

  • Factuur van mei € 81,99
  • Factuur van april € 116,30
  • Totaal: € 198,29
  • Betalingstermijn november: 26,71 (voor nu nog niet relevant)

De openstaande facturen van april en mei zie je nu in Mijn Odido staan. Deze moeten nog betaald worden voordat we de blokkade mogen verwijderen. Gaat het lukken om deze betaling te doen? Ik hoop het wel, als je 'm via iDeal doet dan kan de blokkade er snel af. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😊

Reageer