Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Ik hoop dat deze boodschap u in goede gezondheid bereikt. Graag wil ik uw aandacht vestigen op een kwestie met betrekking tot mijn BKR-registratie, specifiek met betrekking tot een openstaande registratie van Tele2. Deze registratie wordt nog steeds als 'lopend' weergegeven, ondanks dat ik de bijbehorende schuld reeds in 2019 volledig heb afbetaald.

In mijn communicatie met het BKR is mij geadviseerd om contact met u op te nemen. Het schijnt dat u de status van deze registratie moet bijwerken en doorgeven dat de betreffende schuld niet meer actief is.

Graag zou ik van u willen vernemen hoe deze kwestie zo spoedig mogelijk opgelost kan worden en welke stappen ik hiervoor moet ondernemen. Uw medewerking wordt zeer op prijs gesteld.

Geachte heer/mevrouw,

Ik hoop dat deze boodschap u in goede gezondheid bereikt. Graag wil ik uw aandacht vestigen op een kwestie met betrekking tot mijn BKR-registratie, specifiek met betrekking tot een openstaande registratie van Tele2. Deze registratie wordt nog steeds als 'lopend' weergegeven, ondanks dat ik de bijbehorende schuld reeds in 2019 volledig heb afbetaald.

In mijn communicatie met het BKR is mij geadviseerd om contact met u op te nemen. Het schijnt dat u de status van deze registratie moet bijwerken en doorgeven dat de betreffende schuld niet meer actief is.

Graag zou ik van u willen vernemen hoe deze kwestie zo spoedig mogelijk opgelost kan worden en welke stappen ik hiervoor moet ondernemen. Uw medewerking wordt zeer op prijs gesteld.

Hallo @Lieverene2, je boodschap heeft mij in goede gezondheid bereikt, dank hiervoor en goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder hiermee! Een toestelkrediet heeft een looptijd, net als een contract. Wanneer deze termijn is verlopen (en alle betalingen zijn gedaan) wordt het toestelkrediet automatisch beëindigd. Dit geven wij ook door aan het BKR. De registratie blijft daarna nog 5 jaar zichtbaar bij het BKR, maar krijgt de status 'beëindigd'. Heb je alle termijnen van je toestelkrediet afbetaald, dan wordt dit automatisch gemeld aan het BKR. Dit kan wel tot 5 weken duren, tenzij je de betaling hebt gedaan via je Mijn Odido account of in één keer afbetaalt via een iDeal-betaling, dan geven we de status binnen 2 werkdagen door aan BKR, zodat je niet zo lang hoeft te wachten.

Had je de betaling toevallig gedaan met de iDeal knop via je Mijn Tele2 account? Als het toestelkrediet al in 2019 is afbetaald en hij staat bij het BKR nog open, dan klopt dat inderdaad niet. In dat geval, kan ik een verzoek indienen bij onze incassoafdeling om het aan te laten passen. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum, hoogte van het toestelkrediet wat je toen had afbetaald en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken en desnoods het verzoek voor je indienen! 

Ik zie je bericht graag tegemoet komen! 

Groetjes,
Pharwin


hi!

Dankjewel voor je reactie! Hoe kan ik een prive bericht sturen?


Hallo @Lieverene2 ,

Je kan een privébericht sturen door op de naam Pharwin van Odido klikken bij het bericht dat hij heeft geplaatst, daarna kies je voor “stuur bericht”


Reageer