Goedemorgen, ik heb bijna 2 weken geleden via mail een goedkeuring ontvangen van jullie om mijn negatieve bkr melding te verwijderen. Ik was super blij omdat alles al in gang was gezet om de overwaarde van ons huis op te nemen. Het zou vorige week al niet meer zichtbaar moeten zijn in het overzicht maar helaas we zijn bijna 2 weken verder en melding staat er nog steeds in. De rentes zijn aan het stijgen en alles staat on hold hierdoor.
mij heb al meerdere malen gemailincasso@odido maar geen reactie meer. Ik hoop dat hier iemand me kan helpen.
Goedemorgen
Dat zal vandaag niet meer lukken omdat Incasso@odido.nl nu gesloten is.
Succes en fijne zondag.
ps, Is het bovenstaande mailadres in je bericht zo ook ingevuld of is het een foutje dat je .nl alleen hier bent vergeten
Goedemorgen Christien,
Dank je wel voor je antwoord.
Ik heb alles goed doorgegeven en ik heb inderdaad ,met de mail sturen, het gedaan naar incasso@odido.nl.
ik hoop dat ze snel reageren. Ik zit al weken in de stress
fijne zondag!
Hey
Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik ben er voor je!
Hoi Pharwin, ik hoop zo van harte dat jij me verder kan helpen want ik wordt er echt moedeloos van.
het is nu inmiddels een maand geleden dat ik het eerst mailtje stuurde naar Odido voor verwijdering van de negatieve bkr meldingen.
Bij klantenservice kan ik niet terecht die zien niks in hun systeem. Dus bellen gaat al niet. Mijn mailtjes worden pas na weken een keer beantwoord. Nu had het geholpen nadat ik hierop contact met jou had.
ik kreeg eindelijk na weken een mailtje terug met een oprechte excuses en dat hij maar 1 melding weg had gehaald. Hij zou nu de andere weghalen.
Nu stuurde ik er gelijk voor de duidelijkheid nog een mail achteraan met bedankt en nogmaals netjes foto’s van welke meldingen er nog openstaan en weer een week geen reactie geen meldingen weggehaald. Ik heb dit nog nooit meegemaakt dat je als klant zo slecht wordt geholpen. Druk is 1 ding. Maar dat ons leven letterlijk al een maand stilstaat omdat er gewoon niet goed gekeken wordt en totaal niet gereageerd wordt is echt verschrikkelijk.
We moeten nu alle offertes opnieuw aanvragen de rente is gestegen wat ons ook nog eens allemaal veel geld kost. Maar boven alles dat ik en mijn man gewoon stress hebben van heel dit gebeuren een maand lang. Dat er gewoon niet gereageerd wordt is is zo’n frustratie en dat ik hun zelf niet kan bellen ook. Ik hoop echt dat je hier iets mee kan.
bedankt alvast!
Goedemorgen
Goedemiddag Pharwin, bedankt voor je antwoord en dat je met me mee wil kijken. Ik had in die tijd 2 abonnementen 1 voor mijn dochter en 1 voor mij.
de eerste 2 foto’s zijn van het ene abonnement waar nu nog 1 x een A melding op staat en de laatste 2 foto’s zijn van het andere abonnement waar nog 2x een A melding op staat.
ze hebben dus alleen van de eerste abonnement 1x een A melding verwijderd. Alle meldingen zijn ongeveer van de dezelfde tijd toen ik erg moeilijk zat met geld.



De eerste foto heeft hij niet gedownload zie ik

Goedemorgen
Hoi Pharwin, ik heb woensdag contact gehad met Sjoerd van incasso hij kan mijn screenshots blijkbaar niet openen. Hij stuurde dat hij alles heeft verwijderd maar ze staan er nog steeds in. Dus het is heel fijn als jij de screenshots wil delen met hun zodat het echt duidelijk wordt wat er nog open staat.
dank je wel voor je antwoord en fijn weekend!
Groetjes
Hi
Heel erg bedankt voor je inzet Pharwin ! Fijn dat je zo snel reageert.
Hi
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je!
Hey
Als dat na 24 uur niet het geval is, kun je mij dan een seintje geven? Dan kan ik nogmaals navraag voor je doen. Ik hoor het graag van je!
Hoi Pharwin,
yes 1 melding is nu weg. En nu staat er nog 1 open. We komen steeds een stukje verder


Hallo
Hey
Ik hoor het graag van je!
Hey
Ik hoor het graag van je!
Hoi Pharwin het is raar want ik heb vanmorgen al naar je gestuurd dat het gelukt is. Maar ik kan het niet terug zien in dit gesprek.
maar heel fijn alles is nu verwijderd en wij kunnen weer verder. Heel erg bedankt voor je inzet. Groetjes
Goedemiddag Sabrina, superfijn om te lezen dat alles is verwijderd en dat jullie weer verder kunnen. Uiteraard graag gedaan namens Pharwin en ook namens hem wens ik jullie alvast een heel fijn Paasweekend. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor jullie!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.