Skip to main content

BKR

  • 13 May 2024
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Odido 13-05-2024

Waldorpstraat 60, Postbus 16272, 2500 BG,

Den Haag

Onderwerp: Verzoek tot verwijdering van onterechte BKR-registratie

Geachte heer, mevrouw,

Ik schrijf u met betrekking tot een BKR-registratie die op mijn naam staat. Op 12 april 2019 ontving ik een aanmaning van LAVG Gerechtdeurwaarders waarin werd vermeld dat ik één of meerdere facturen niet zou hebben betaald, wat heeft geleid tot deze registratie.

Ik betwist ten zeerste de geldigheid van deze BKR-registratie. Het betreft code A, wat impliceert dat ik een betalingsachterstand heb. Dit is echter onjuist. Er heeft een verwisseling plaatsgevonden met een andere persoon, waarvoor ik bewijs meestuur.

Deze BKR-registratie heeft aanzienlijke gevolgen voor mijn financiële mogelijkheden. Het belemmert mijn vermogen om een lening te verkrijgen, met name voor een hypotheek voor de aankoop van mijn eerste woonhuis op korte termijn. Als bewijs van mijn situatie voeg ik documentatie toe.

Ik verzoek u dringend om deze onterechte BKR-registratie te verwijderen. Ik zie uw schriftelijke reactie hierop graag binnen twee weken tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Daan Smits

sPersoonlijke gegevens verwijderd door moderator. Let op: deel geen persoonlijke gegevens openbaar]

 Goedemiddag,  

 

Hierbij bevestig ik dat er geen openstaande dossiers bekend zijn bij ons kantoor. Het dossier 219046643 is op verzoek van onze opdrachtgever gesloten op 22-01-2021.

 

Heeft u nog vragen over deze e-mail? U kunt ons op werkdagen via de chat op onze website bereiken.

Met vriendelijke groet,


  Mevr. Y. Eerens
  Klantadviseur
  088 - 528 4000
  www.lavg.nl

 

 

 

 Please consider the environment before printing this email
De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bedoeld voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is uitdrukkelijk verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, verzoeken wij u ons onmiddellijk hiervan op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan. Deze e-mail is vertrouwelijk en kan onder een wettelijke of contractuele geheimhoudingsplicht vallen. Onze organisatie alsmede de aan haar gelieerde ondernemingen staan niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van deze e-mail, noch van de tijdige ontvangst daarvan en aanvaarden geen aansprakelijkheid in deze. Tevens vormen meningen verkondigd in deze e-mail niet noodzakelijk de meningen van onze organisatie of aan haar gelieerde ondernemingen.

 

 

 

Ik

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Daan, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je in deze situatie terecht bent gekomen en dat er onterecht een BKR-registratie op je naam staat. Ik heb direct gezocht en ik zie dat je ook een mail hebt gestuurd. Deze is goed aangekomen en er staat een case klaar voor mijn collega's van Incasso BKR. Zij hebben momenteel een verwerkingstijd van 5 dagen, dus ik verwacht dat ze jouw case uiterlijk maandag oppakken. Mocht je dinsdag nog niets hebben gehoord, stuur me dan even een berichtje. Ik blijf graag op de hoogte en dan kijk ik meteen of er een update is. Ik hoop dat ze dit snel voor je kunnen oplossen! 😄

Casenummer 70806748

Reageer