Skip to main content
Beantwoord

Bewindvoerders code

Jari aaij
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Mijn verloofde zit al vanaf 29 nov 2024 te wachten om te kunnen verlengen. Bewindvoerder had geregeld dat de code eraf gehaald zou worden. Elke keer is hij voor niks naar de de winkel want ze zeggen elke keer dat de code er nog op zit. Hij heeft meerdere malen contact gezocht met bellen en mailen en tot nu toe kan hij nog steeds niet zijn telefoon abonnement niet verlengen. Hij begint nu geïrriteerd te raken omdat het nog steeds niet is opgelost. Dus hoe kunnen we dit oplossen ? 

Groetjes,

Vanesa Dol

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Vanesa, tof dat je verloofde bij ons wil blijven met zijn verlenging! Ik snap volkomen dat hij dit snel wil doen, zeker als zijn bewindvoerder akkoord heeft gegeven. Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat de bewindvoeringscode op 9 februari voor 1 week is verwijderd om de verlenging te doen; in de Shop of telefonisch via 0800-0092. In deze week is er geen verlenging gedaan en is de bewindvoeringscode weer teruggezet om ongewenste aanpassingen te voorkomen. Voor de volledige verificatie mis ik alleen nog de juiste geboortedatum in je profiel. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan kan ik straks meteen weer met je meekijken. Ik heb wel alvast een collega gevraagd om naar de bewindvoeringscode te kijken met de vraag of deze opnieuw voor 1 week verwijderd kan worden. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je meteen weten en dan heeft je verloofde binnen no time z'n verlenging gedaan! 😊

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Vanesa, tof dat je verloofde bij ons wil blijven met zijn verlenging! Ik snap volkomen dat hij dit snel wil doen, zeker als zijn bewindvoerder akkoord heeft gegeven. Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat de bewindvoeringscode op 9 februari voor 1 week is verwijderd om de verlenging te doen; in de Shop of telefonisch via 0800-0092. In deze week is er geen verlenging gedaan en is de bewindvoeringscode weer teruggezet om ongewenste aanpassingen te voorkomen. Voor de volledige verificatie mis ik alleen nog de juiste geboortedatum in je profiel. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan kan ik straks meteen weer met je meekijken. Ik heb wel alvast een collega gevraagd om naar de bewindvoeringscode te kijken met de vraag of deze opnieuw voor 1 week verwijderd kan worden. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je meteen weten en dan heeft je verloofde binnen no time z'n verlenging gedaan! 😊

Jari aaij
  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 april 2025

Beste Marciano 

Ik heb alle gegevens in mijn profiel gezet

Met vriendelijke groet,

Jari aaij (verloofde van vanesa dol)

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jari, bedankt voor het invullen! Ik heb inmiddels ook een reactie terug van mijn collega en hij vertelde me dat de code zojuist is verwijderd. Je onvangt ook per e-mail een bevestiging. Het moet nu lukken om je verlenging te doen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen