Hallo
Ik heb op t-mobile een samsung galaxy a21s gekocht en aangegeven hem willen op te halen in de shop in ede. kan ik die nog annuleren?
Hallo
Ik heb op t-mobile een samsung galaxy a21s gekocht en aangegeven hem willen op te halen in de shop in ede. kan ik die nog annuleren?
Hi
Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je je bestelling nog kan annuleren. Wil je dat ik dat voor je doe? Ik hoor graag of je akkoord gaat, dan maak ik het in orde.
beste t-mobile
Gisteren plaatste ik een bestelling voor een verlenging bestelling nr.124264809.
Deze bestelling wil ik nu annuleren.
Graag ontvang ik hiervan een bevestiging
Met vriendelijke groet,
NHA Teunissen
tel nr t-mobile 06*****981
Hi
Wat jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Is daar een speciale reden voor? Ik heb in ieder geval je gegevens gecontroleerd en je bestelling geannuleerd.
Hopelijk is hiermee alles naar wens. Als ik verder nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag.
Hallo, vandaag heb ik een bestelling geplaatst voor een simonly met het bestelnummer: 209247196
Deze bestelling wil ik nu annuleren.
Graag ontvang ik hiervan een bevestiging.
Met vriendelijke groet,
R.Singh
Hallo
Als je het abonnement wil annuleren, laat het dan even weten. Dan kan het Sim Only abonnement voor je annuleren!
Hallo
Als je het abonnement wil annuleren, laat het dan even weten. Dan kan het Sim Only abonnement voor je annuleren!
Ik verneem het graag!
Ik verneem het graag!
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.