Mogelijk ben ik niet de enige die dit is opgevallen maar door de inflatie zijn bestaande prijzen en abonnementen aangepast. Vervelend natuurlijk allemaal maar wel logisch opzich. Ik heb naast een mobiel abonnement ook een Thuis abonnement en ook daar is een verhoging doorgevoerd.
Wat ik dan alleen niet begrijp is dat op dit moment nieuwe klanten een mobiel en vast abonnement kunnen afsluiten voor een lager tarief dan voor de inflatie (incl. klantvoordeel). Zojuist belde ik daar over maar degen was vrij kort en bot doordat er niets veranderd kan worden aan de doorgevoerde inflatieprijzen. Hier belde ik niet specifiek voor maar dat het vreemd is dat bestaande abonnementen duurder zijn geworden en nieuwe abonnementen voordeliger (maar werd niet goed begrepen volgens mij).
Degene aan de lijn gaf ook aan omdat ik nog 1,2 jaar een abonnement heb lopen, zei deze prijs niet kan aanpassen of korting geven. Pas als het contract eindigt, maar een inflatiecorrectie is zonder probleem mogelijk.
Ben ik de enige die dit als vreemd ervaart? Ik hoop dat dit recht getrokken kan worden.. Echt klantvriendelijk voor trouwe klanten is dat niet vind ik