Aangezien mijn vorige topic niet meer word gereageerd en op de DM ook niet. Poging 2 aangezien ik nog steeds met hetzelfde probleem zit.
Gisteren speciaal naar de winkel geweest. Helaas weten die niets van prepaid en kon die mij niet helpen ivm beperkte rechten, ik moet de klantenservice maar bellen. Zondag is de klantenservice gesloten en is screenshots laten zien moeilijk. Dus nog poging op de community. Mocht ik geen reactie krijgen dan kan de klantenservice dit topic laten zien als ik hier geen antwoord op krijg.
Om de kosten duidelijk te hebben
Internet € 0,10 per MB
Bellen € 0,20 per minuut
Sms € 0,15 per sms
Ik heb dus betalen per MB actief. Wat is dat?
Oke alles is voor mij duidelijk. Het is dus onmogelijk dat er 0,01 - 0,09 cent van het beltegoed afgaat. Toch gebeurd het.
Hier de tijdlijn van beltegoed dat minder word. Zonder maar ook te bellen of te smsen.
Uiteraard wil ik weten waaraan mijn beltegoed op gaat. Helaas dat is ook al vanaf dag 1 niet te zien
https://www.t-mobile.nl/my/verbruik-en-kosten
Ook via de app krijg ik hetzelfde.
Kortom 2 vragen waar ik graag duidelijk antwoord op wil:
Hoe kan het dat er beltegoed af gaat lager dan 10 cent?
Waarom kan ik mijn verbruik niet inzien (en in de T-Mobile winkel ook niet)?