Skip to main content

Op woensdag 20 maart had ik een aantal malen contact met een medewerker van Odido. 

Zij adviseerde mij na overleg met een collega om naar dit mailadres een bericht te sturen en maakte een casenummer aan (69811353)

Een week geleden werd mijn nummer (prepaid) overgezet naar een andere provider waar ik een abonnement heb afgesloten. 

Volgens uw website kan ik binnen 31 dagen mijn beltegoed terugvragen. 

Om het formulier te kunnen invullen moet ik inloggen op mijn Odido account, maar dat blijkt niet meer te functioneren. 

Ik krijg geen SMS meer voor de tweestapsverificatie. Ik kan dus ook het teruggaafformulier niet invullen

Helaas wordt dit mailadres geblokkeerd en kom ik nog niet verder. 

Hi Cissy, welkom op de Community! Niet leuk dat je ons verlaat voor een andere provider, maar ik help je graag met de terugbetaling van het PrePaid tegoed. Welk mailadres bedoel je precies?

Eigenlijk mag je alleen zelf de terugbetaling aanvragen via Mijn Odido, maar aangezien ik ook een foutmelding krijg, probeer ik het op een andere manier. Je hebt zojuist een verificatiecode op je 06-nummer ontvangen. Kan je deze zo snel mogelijk aan me doorgeven? Dan ga ik voor je aan de slag! 😄


Ook nu heb ik geen SMS gekregen!


Het geblokkeerde Emailadres dat ik van uw collega heb gekregen is: zoekgeraaktebetalingen@odido.nl


Goedemiddag Cissy, wat apart dat je geen SMS hebt ontvangen. Ik heb het zojuist nog 1x geprobeerd. Heb je een SMS ontvangen? Het nummer dat je bij ons gebruikte (met 08 op het eind) is momenteel nog wel actief bij je nieuwe provider? Ik hoor graag van je of je nu wel de verificatiecode per SMS hebt ontvangen en zo ja, geef dan ook direct de code door. Zo niet, is het nummer met 08 op het eind wel actief? Zo ja, dan zet ik een case voor je door naar mijn collega's van de technische dienst!


Ook nu heb ik geen SMS ontvangen. Het nummer met 08 op het eind is nog actief en was ook correct bij de melding die ik kreeg via uw website als nummer waarop ik de SMS zou ontvangen

 

Groet Cissy Siebel 


Hi Cissy, bedankt voor het laten weten. Ik heb direct een case naar mijn technische collega's doorgezet om dit te onderzoeken. De verwerkingstijd staat momenteel op 14 dagen, dus het kan even duren, voordat ze aan jouw case toekomen. Stuur me volgende week even een berichtje, dan kijk ik graag of er een update is. Gaat om case 69923991. Ik hoop dat ze het snel kunnen oplossen! 😊


Ik ben vorige week 2 keer gebeld maar kon de telefoon niet opnemen door ziekenhuis bezoek. Ik heb daarna de klantenservice gebeld die het bij de collega zou neerleggen die er meer van wist. Deze zou snel terug bellen. Dat is nu al weer even geleden en heb niets meer gehoord.


Hi Cissy, ik zie inderdaad dat mijn collega je 2 keer heeft gebeld. Niet fijn dat je niet hebt kunnen opnemen, maar volkomen logisch als je in het ziekenhuis was. Ik zie dat de vraag is gesteld om de desbetreffende collega terug te laten bellen, maar hier is geen bevestiging van. Vandaar dat je niet bent teruggebeld. Ze bellen namelijk maar 2 keer en daarna moeten we een nieuwe case aanmaken. Mijn collega heeft gebeld om het volgende aan te geven: hij vraagt of je het opnieuw kan proberen om je beltegoed terug te vragen. Lukt het nu wel?

Zo niet, vraag dan ook een verificatiecode op bij de uitbetalen PrePaid-tegoed pagina. Als je hiervan de datum en tijdstip(pen) aan me meegeeft, dan kunnen mijn collega's het opnieuw onderzoeken. Ik hoor het graag van je!


Ik heb het op 13 april om 19.50 uur opnieuw geprobeerd via het terugbetaalformulier. Ik krijg geen SMS met een vijfcijferige code. Kort daarvoor probeerde ik ook op de app in tellegen maar ook daar krijg ik geen SMS voor de tweestaps verificatie.


@cissy Siebel Bedankt dat je het nog een keer hebt geprobeerd en uiteraard ook voor de toelichting, nu weten we iets meer en kunnen onze IT-specialisten nog gerichter onderzoek doen! Ik heb zojuist een nieuwe case doorgezet. Wegens de drukte is de verwerkingstijd momenteel 13 dagen. Het zou best kunnen dat ze het al eerder oppakken, maar weet dat je uiterlijk binnen 13 dagen een terugkoppeling kan ontvangen! Excuses voor het ongemak en we zullen dit tot de bodem voor je uitzoeken, zodat je straks het geld van ons terughebt! 

Nog een kleine aanvulling: we wouden ook testen of een SMS naar je nummer vanuit ons aankomt. Ik heb zojuist een nieuwe verificatiecode per SMS naar je nummer verstuurd. Komt deze nu wel aan en zou je die willen delen? Als je het niet hebt ontvangen, zal ik het in de case vermelden en weten ze ook weer iets meer hierover, zodat ze nog gerichter onderzoek kunnen doen naar deze situatie!

Ik verneem het graag van je! 


Beste Pharwin

Ook nu heb ik geen SMS ontvangen


@cissy Siebel dank voor de toelichting, ik heb dit gelijk vermeld in de case. Zij zullen dit nogmaals voor je onderzoeken en binnen 14 dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid. Het is voor geduldig afwachten en mocht je in de tussentijd vragen hebben, stel ze gerust! 


Reageer