Skip to main content

Beltegoed gekocht alleen niet ontvangen

  • 1 August 2023
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Beste T-Mobile,

Drie dagen geleden heb ik via de app van T-Mobile €10 betaald op mijn prepaid beltegoed op te waarderen. Alleen als ik nu in de app kijk naar mijn beltegoed is er nog steeds niks bijgekomen. 

Het geld is wel van mijn rekening afgeschreven.

 

Graag wil ik weten wanneer dit tegoed wordt bijgeschreven?
 

Hi @Mobiele gebruiker 

Ik wil dit graag voor je controleren. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en adres? En graag ook een screenshot van je betalingsbewijs in dit topic delen zodat ik kan zien wanneer en hoeveel er is opgewaardeerd. Ik help je dan graag verder! 


Dit is de bijlage die bij het privebericht hoort.

 

Met vriendelijke groet,

Stan Rovers


Reageer