Skip to main content

Goedemorgen, Ik heb gisteren mijn abonnement vroegtijdig opgezegd. Ik kreeg een mail dat alles volgens plan verliep. Vandaag heb ik weer een e-mail ontvangen waarin staat dat u mijn aanvraag niet kunt verwerken, maar mijn nummers zijn al uitgeschakeld, alsof alles heeft gewerkt. Waar gaat het over?

 

Hallo @ewelinaxxaa 

Normaal heb je nog te maken met een maand opzegtermijn en omdat de aanvraag geannuleerd is zou er niks aan de hand moeten zijn. Wat geeft je Odido account aan?


In Odido heb ik alleen informatie dat al mijn abonnementen zijn opgezegd. Betekent dit dat alles in orde is?


Hoi Ewelina, goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je abonnement inderdaad is opgezegd. De mail die je hebt ontvangen klopt niet. Excuses voor de verwarring, maar alles is in orde! 😊


Hoi Ewelina, goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je abonnement inderdaad is opgezegd. De mail die je hebt ontvangen klopt niet. Excuses voor de verwarring, maar alles is in orde! 😊

 

Super ! Dankjewel!! Prettige dag


Geen dank, Ewelina en jij ook bedankt en een hele fijne dag! 


Reageer