Beantwoord

Apple watch series 9 niet te koppelen aan Odido esim

  • 22 February 2024
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

Al een aantal dagen ben ik druk met proberen van het koppelen van mijn apple watch aan mijn esim van Odido. Als ik dit probeer te doen via mobiele netwerken, in de apple watch app word ik doorgestuurd naar een blanco pagina van odido (tele-2). Ook als ik via mijn Odido mijn apple watch aan mijn esim wil koppelen (in de online omgeving van Odido), kom ik op een pagina die op slot zit. Voor een galaxy horloge/toestel werkt deze doorverwijzing wel. 
Vandaag heb ik de klantenservice gesproken, zij konden mij niet direct helpen. Ik word als het goed is terug gebeld binnen een aantal dagen. 
Ik ben erg teleurgesteld in Odido als provider, aangezien er een service wordt aangeboden (esim) die niet blijkt te werken. Als ik dit geweten had, had ik geen apple watch met esim mogelijkheid aangeschaft en had mij dat veel geld bespaard. Daarnaast betaal ik nu voor de esim aan Odido, terwijl de service niet werkt. Ik lees zojuist in een andere topic dat naar de Odido winkel gaan ook niet het gewenste resultaat geeft. Ik twijfel dus erg of ik daar (nog meer) tijd aan ga besteden. 
Ik verwacht dan ook dat dit probleem snel opgelost wordt. Als iemand nog tips heeft in de tussentijd, hoor ik het graag. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 February 2024, 10:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @nikkipellikaan 

Momenteel is er een storing waardoor het koppelen van je multisim niet lukt, Odido is hiervan op de hoogte en er wordt gewerkt aan een oplossing. Je zal via sms of telefonisch op de hoogte worden gehouden.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Nikki, van harte welkom op de Community! Wat @Waqqas zegt klopt helemaal.

Stuur mij even een 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, je multisim-nummer en het e-mailadres waarmee je op Mijn Odido inlogt. Dan zet ik direct een case voor je door naar de technische afdeling. Zij gaan dit dan voor je onderzoeken en oplossen. Ik zie je bericht graag tegemoet! 😄

De verwerkingstijd van deze afdeling staat momenteel op 14 werkdagen. 

[Afgeschermd door moderator i.v.m. privégegevens] 

ik heb een retourtijd van 30 dagen voor mijn apple watch, waarvan inmiddels een week verstreken is. Dus 14 werkdagen is dan wel erg lang. Ik hoop dat het wellicht eerder lukt het op te lossen. 
 

bedankt voor nu in ieder geval. 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @nikkipellikaan, ik heb je gegevens gelijk weggehaald, dit is natuurlijk een openbaar forum, waar iedereen kan meelezen! 

Er was een kleine technisch issue hierover bij ons bekend, waardoor het inderdaad niet lukte. Excuses hiervoor. Ons IT-team was hier snel van op de hoogte en zijn dan ook zo snel mogelijk hiermee aan de slag gegaan. Goed nieuws: het is inmiddels opgelost en het zou weer moeten werken! Nog voordat we je bericht hadden gezien (en het konden doorzetten) was het al opgelost. Zou je het nu kunnen testen? Mocht het alsnog niet werken, kunnen we het alsnog voor je doorzetten. Stuur dan even de gevraagde gegevens van mijn collega Marciano in een privébericht! 😁

Ik verneem het graag van je! 

Reageer