Skip to main content

Hallo, ik heb gisteren perongeluk een verlenging gedaan met telefoon. En zou deze graag willen annuleren maar kan alleen niet vinden waar ik dit zou moeten doen bestellingnunmer: 216108267. Ik heb de telefoon nog niet ontvangen en de eenmalige kosten nog niet betaald. Word dit automatisch geannuleerd?

 

 

Hoi Wesley, van harte welkom op de Community! Ik heb je verlenging zojuist geannuleerd. Mag ik vragen wat de reden is dat je 'm wil annuleren? Had je bijvoorbeeld een verkeerd abonnement of toestel gekozen? Ik hoor het graag van je! 😊


Hoi Wesley, van harte welkom op de Community! Ik heb je verlenging zojuist geannuleerd. Mag ik vragen wat de reden is dat je 'm wil annuleren? Had je bijvoorbeeld een verkeerd abonnement of toestel gekozen? Ik hoor het graag van je! 😊

 

Hallo Marciano, 

Dankjewel voor het annuleren. Ik had de verkeerde gegevens ingevuld en had later een nieuw abonement aangevraagt die ik zelf ophaal in de winkel vandaar dat ik deze wilde annuleren, ik vond 2 telefoons een beetje teveel van het goede😃.


Hi Wesley, geen dank! Ah, duidelijk en natuurlijk volkomen logisch. Ik wens je in ieder geval heel veel plezier met je nieuwe toestel en mocht je in de toekomst nog vragen hebben. Start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 😄


Reageer