Skip to main content

Beste 

 

Waarom wordt de afschrijving die ik in de app op de 26ste van iedere maand meer dan een week te vroeg afgeschreven? Nu sta ik op een negatief saldo waarover rente betaald moet worden. Graag oplossing hiervoor. 

Hi Pat, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Door een fout aan onze kant is deze maand je factuur 2 weken eerder geïncasseerd dan je van ons gewend bent. Allereerst excuses voor het ongemak!

Als het bedrag van je abonnement al is afgeschreven, maar dit voor jou op een ongelegen moment kwam, kun je ervoor kiezen de betaling via je bank terug te laten boeken (storneren). Vaak kan dit eenvoudig via de app van je bank. Het bedrag wordt dan automatisch weer op je rekening gestort. Als de betaling voor jou onverwacht kwam en daardoor niet is afgeschreven, maak je geen zorgen. In de komende dagen ontvang je van ons een SMS en email met een betaallink om je factuur zelf binnen 10 dagen alsnog te betalen. De volgende factuur in oktober wordt gewoon weer op het reguliere moment verstuurd en geïncasseerd, rond de 27e van de maand.

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan gerust weten!


Reageer