Skip to main content

I kan mijn Thuis (TV/Internet) abonnement niet toevoegen. Hij laat het juiste adres zien maar daaronder staat ‘Adres klopt niet’ waardoor ik het dus niet kan toevoegen. Adres is gelijk aan factuuradres van mobiel abonnement. Enige verschil dat ik zie is de 'e' die een 'ë' moet zijn in mijn adres, maar die kan ik niet kan wijzigen.

Hoi WW, van harte welkom op de Community en tof dat je zowel met mobiel als Internet + TV bij ons bent! Ik heb meteen met je meegekeken en ik geef je graag meer duidelijkheid over het koppelen van je abonnementen. Om dit te kunnen doen moeten je gegevens exact overeenkomen. Op dit moment is dat nog niet zo. De geboortedatum van je mobiele abonnement is anders dan de geboortedatum van je Internet + TV abonnement. Een staat op de 24e en de ander op de 4e. Welke van de twee is correct? Dan stuur ik je een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Dan kan ik deze corrigeren.

Het IBAN verschilt ook bij de abonnementen. Wil je de laatste 4 cijfers van beide abonnementen invullen in je profiel? De laatste 4 cijfers die er nu staan kloppen niet, maar dit komt - te zien aan de cijfers - door een typefoutje. Zet je ze allebei correct in je profiel? Dan stuur ik je de mail en dan heb je binnen no time beide abonnementen in Mijn Odido gekoppeld! 😄

Het moet 4, niet 24 zijn! Bedankt voor de snelle reactie. IBAN is ook gecorrigeerd. De tweede IBAN voor internet en tv eindigt op [verwijderd door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens online] 

Goedemiddag ​@WW91, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Dank voor het invullen van de juiste gegevens in je profiel. Ik zie inderdaad dat de geboortedatum niet overeenkomt, vandaar dat je momenteel ook niet je Internet + TV abonnement kunt koppelen. Geen zorgen, dit kunnen we voor je aanpassen! Ik heb zojuist een e-mail naar je verstuurd, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID-bewijs. In de mail lees je precies hoe je dit moet doen. 

Laat je weten of je de mail hebt ontvangen en wanneer je de kopie hebt verstuurd? Dan kunnen daarna de geboortedatum voor je aanpassen, zodat je daarna gerust beide abonnementen in 1 account kunt koppelen! 

Reageer