Beantwoord

Activeren simkaart lukt niet

  • 24 January 2024
  • 13 reacties
  • 161 Bekeken

Hoi,

ik kan mijn simkaart niet activeren omdat je een telefoonnummer nodig hebt alleen werkt deze nog niet omdat ik de sim niet kan activeren. Is er misschien iemand die mij daarbij kan helpen? Alvast bedankt en nog een fijne dag.

met vriendelijke groet,

Gabriel 

icon

Beste antwoord door Esther Keij 18 March 2024, 12:58

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Gabriel, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je abonnement op 22 mei van start gaat. Vanaf dat moment wordt je simkaart geactiveerd of kan je deze laten activeren. Tot die tijd kan je gebruik maken van je huidige abonnement en simkaart. Ik zie namelijk dat nummerbehoud is afgewezen door je huidige provider. Dit komt hoogswaarschijnlijk omdat je nog binnen je contract zit. Controleer even met je huidige provider tot wanneer je abonnement loopt. Je kan richting het eind van je huidige abonnement dan opnieuw nummerbehoud bij ons vragen. 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

Hoi Gabriel, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je abonnement op 22 mei van start gaat. Vanaf dat moment wordt je simkaart geactiveerd of kan je deze laten activeren. Tot die tijd kan je gebruik maken van je huidige abonnement en simkaart. Ik zie namelijk dat nummerbehoud is afgewezen door je huidige provider. Dit komt hoogswaarschijnlijk omdat je nog binnen je contract zit. Controleer even met je huidige provider tot wanneer je abonnement loopt. Je kan richting het eind van je huidige abonnement dan opnieuw nummerbehoud bij ons vragen. 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

Beste Marciano,

Ik loop (denk ik) tegen hetzelfde probleem aan. Ik heb deze week een abonnement voor mijn zoon afgesloten met nummerbehoud. Echter was het abonnement bij de vorige provider nog niet voorbij (pas in oktober), waardoor het nummerbehoud voor nu is afgewezen. Nu wil hij toch het nieuwe nummer houden en geen gebruik meer maken van het nummerbehoud. Kan ik het nummerbehoud annuleren zodat het abonnement in kan gaan? Ik krijg de SIM kaart momenteel namelijk niet geactiveerd.

Groeten Esther

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Esther Keij, leuk dat je voor ons hebt gekozen voor het abonnement van je zoon! Heb je voor mij het ordernummer? Dan kijk ik direct met je mee naar de mogelijkheden! 😊

Hoi Marciano,

Heel fijn, het bestelnummer is 210133777.

 

Vriendelijke groeten,

Esther Keij 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Esther Keij, bedankt voor het ordernummer! Ik heb direct meegekeken en ik zie dat mijn collega vanochtend de startdatum heeft gewijzigd naar vandaag en dat het abonnement actief is. Is alles helemaal in orde of kan ik nog iets voor jullie doen? Laat het me maar weten. Ik ben er voor je! 😄

Hi @Esther Keij, bedankt voor het ordernummer! Ik heb direct meegekeken en ik zie dat mijn collega vanochtend de startdatum heeft gewijzigd naar vandaag en dat het abonnement actief is. Is alles helemaal in orde of kan ik nog iets voor jullie doen? Laat het me maar weten. Ik ben er voor je! 😄

 

Hoi Marciano,

 

Dat klopt helemaal! De SIM kaart werkt nu perfect.

Bedankt!

 

Vriendelijke groeten,

Esther Keij 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Esther, superfijn dat 'ie nu perfect werkt en bedankt voor de terugkoppeling. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 😊

Beste,
ik heb vorige maand al een bericht gestuurd over de simkaart. En over nummerbehoud alleen hoef ik nu niet per se meer mijn nummer te behouden. Ik vroeg mij af of u de activeringsdatum wellicht kon aanpassen. Zodat ik de simkaart nu ook kan gebruiken. Alvast bedankt en een fijne dag.

 

met vriendelijke groet,

Gabriel Gallardo 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Gabriel Gallardo Sanchez, welkom op onze Community! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie inderdaad dat je aanvraag nog op '’on hold'’ staat i.v.m. je Nummerbehoud. Wel zie ik dat je aanvraag voor Nummerbehoud is afgewezen, omdat je nog in contract zit bij je huidige provider. Ik kan de startdatum van je huidige abonnement aanpassen. Naar welke datum zou je dat willen? Als je het aan mij doorgeeft, kan ik het voor je aanpassen! 

Beste pharwin,

top, zou u het misschien naar vandaag kunnen aanpassen? Alvast bedankt en een fijne dag.

groetjes,

Gabriel gallardo

Reputatie 6
Badge +6

@Gabriel Gallardo Sanchez ik heb zojuist de startdatum van je abonnement naar vandaag aangepast, deze is per direct van start gegaan! Je simkaart is nu ook actief en je kunt er gebruik van maken. Start voor de zekerheid even je toestel opnieuw op. Daarna zou het moeten werken! 

@Pharwin van Odido heel erg bedankt.

Reputatie 6
Badge +6

@Gabriel Gallardo Sanchez geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag toegewenst! 😄

Reageer