Skip to main content

Goedenavond ik kan mijn simkaart niet activeren als ik op de mail druk activeren.

Goedemorgen Matthew, allereerst van harte welkom op de Community! Is het inmiddels gelukt met het activeren van je simkaart? Zo niet, gaat het om het nummer **85? Dan heb ik je een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra je dit hebt gedaan komt je mailtje binnen bij mijn collega die ernaar streeft om je simkaart binnen 4 uur te activeren. Heb je toevallig een Odido Shop in de buurt? Dan kan je ook altijd binnenlopen om de simkaart te activeren. Laat je het me weten of het (inmiddels) is gelukt met het activeren? Ik hoor het graag van je! 😊

Goedenavond mijn simkaart werkt nog steeds niet

Hi Mathew, ik ben er opnieuw voor je ingedoken en ik zie nu dat er nummerbehoud stond ingepland voor vandaag. Dit nummerbehoud is vanochtend om 8:30 uur in gang gezet. Heb je momenteel 2 simkaarten? En had je je nieuwe simkaart hiervoor al in je toestel gestopt? Dat zou dan verklaren waarom de simkaart het nog niet deed en deze zou het nu wel moeten doen. Ik zie namelijk geen andere simkaart in je account gekoppeld staan. 

Werkt je simkaart nu wel? En zo niet, welk ICC-nummer staat er op je simkaart? Eentje met 8880 op het eind of met 7980 op het eind? Die laatste is oud. Die van 8880 zou moeten werken. Ik hoor het graag van je!

Mijn oude simkaart was kwijtgeraakt dus vroeg een nieuwe aan. Alleen die ik heb gekregen werkt nog steeds niet de icc eindigt op 9505

Hi Mathew, duidelijk! Ik zie zelf geen ICC-nummer met 9505, maar geen zorgen. Ik heb je opnieuw een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Vorige keer dat ik dit deed, was net voordat je nieuwe abonnement inging, dus ik gok dat het daar een beetje de mist in is gegaan. Als je opnieuw de ID mailt via beantwoorden, dan activeert mijn collega binnen ongeveer 4 uur je nieuwe simkaart. Voor de zekerheid heb ik ook een nieuwe simkaart besteld, mocht de juiste simkaart 9505 ook bij mijn collega niet gekoppeld staan. Houd je me op de hoogte als je reactie hebt van mijn collega? Ik hoor het graag!

Ik heb mijn kopie van mijn id gemaild 

Ik heb net gekeken maar de simkaart doet het nog steeds niet wacht het morgen af.

Heb net weer getest maar de simkaart doet het nog steeds niet 🥲

Hi Mathew, ik zie inderdaad nog geen case waarin de juiste afdeling de simkaart geactiveerd zou hebben. Maar ik gok dat 'ie niet gelinkt staat. Mijn collega heeft het zojuist ook geprobeerd en we kunnen je simkaart niet vinden. Heb je een Odido Shop in de buurt? Dan kan je altijd even binnen lopen anders is het nog heel even wachten tot je de simkaart ontvangt die ik gister heb besteld. Dan moet het helemaal goedkomen!

Reageer