Skip to main content

Vandaag mijn nieuwe fysieke simkaartje ontvangen maar deze is niet actief (terwijl de odido medewerker dit wel verzekerde) en via de app kan ik deze niet activeren omdat die een code naar me oude simkaartje blijft sturen. (e-sim op telefoon die kwijt is)

 

Via internet gezocht en gezien dat je dan via IDIN moet activeren maar zie deze optie nergens terug in mijn odido. 

 

Graag hulp!

Hoi S77, allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb zojuist ook op je privébericht gereageerd. Aangezien je huidige/oude simkaart geblokkeerd is, mag ik je nieuwe zelf niet activeren. Lees mijn privébericht en de mail die je hebt ontvangen over het opsturen van een kopie van je ID goed door. Dan komt het helemaal goed. Ik las dat er een aantal dingen op de kopie onleesbaar gemaakt moesten worden. Anders mogen mijn collega's de aanvraag niet in behandeling nemen, wegens veiligheidsredenen! 😄

Laat het me maar weten of het is gelukt!


Hi ik heb de gegevens aangeleverd maar tot op heden is de simkaart nog steeds niet actief waar gaat het mis?


Reageer