Ja, dat kan. Alleen is er geen online pagina voor, je kunt achteraf nummerbehoud telefonisch doorgeven.
Hi @zijksnor superfijn dat je de overstap naar ons wil maken, daar zijn we erg blij mee!
We bieden drie soorten Nummerbehoud aan:
- Op de eerstmogelijke datum die je provider doorgeeft.
Meestal is dit wanneer je contracttermijn bij je provider is afgelopen, of na een opzegtermijn. Je betaalt dan geen extra kosten. - Over drie werkdagen, met afkoop van je contract bij je huidige provider.
Alle informatie over de afkoopsom (zoals hoe hoog deze is, en hoe je deze betaalt) ontvang je van je huidige provider. - Zo snel mogelijk, met behoud van je contract bij je huidige provider.
Je houdt je contract bij je huidige provider, maar krijgt daar een nieuw telefoonnummer.
Alle informatie hierover kan je terugvinden op onze website: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/nummerbehoud. Er zit een maximum termijn waarop je nummerbehoud kunt aanvragen. Deze is voor zowel voor particuliere als zakelijke klanten 120 dagen in de toekomst. En wanneer een aanvraag voor nummerbehoud eenmaal is goedgekeurd, mag de datum uitgesteld worden worden tot uiterlijk 90 dagen (na de eerstmogelijke porteerdatum) in de toekomst.
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Groetjes,
Pharwin