Hallo
Als je jde privé velden invult in je community profiel dan kan een moderator je direct helpen met het koppelen van je abonnement. Controleer dan ook of je abonnement op 2GB staat.
Grote kans dat het de factuur nog was van afgelopen februari. Hier betaal je nog de oude abonnementskosten.
Betreft je vraag over je account, zoals
Hallo
Als je jde privé velden invult in je community profiel dan kan een moderator je direct helpen met het koppelen van je abonnement. Controleer dan ook of je abonnement op 2GB staat.
Dank u voor uw antwoord. Waar kan ik dat doen? In mijn profiel heb ik alles ingevuld wat ik weet en wat er in de e-mail stond die ik van Odido heb ontvangen. De e-mail bevat geen factuur. Om de factuur te krijgen, moet ik inloggen op Odido, maar dat lukt niet. Alvast bedankt voor uw antwoord.
Grote kans dat het de factuur nog was van afgelopen februari. Hier betaal je nog de oude abonnementskosten.
Betreft je vraag over je account, zoals
Dank u voor uw antwoord. het gesprek was op 17.2, en het geld wordt altijd opgenomen op 27.2. Dat zijn 10 dagen. alvast bedankt voor je antwoord, mfg, maja
Grote kans dat het de factuur nog was van afgelopen februari. Hier betaal je nog de oude abonnementskosten.
Betreft je vraag over je account, zoals
Dank u voor uw antwoord. het gesprek was op 17.2, en het geld wordt altijd opgenomen op 27.2. Dat zijn 10 dagen. alvast bedankt voor je antwoord, mfg, maja
Correct, dus vanaf komende maand betaal je netjes het afgesproken bedrag per maand zoals afgesproken.
Goedemorgen Maja, van harte welkom op de Community! Wat heerlijk om je bundel omlaag te gooien en maandelijks goedkoper uit te zijn. Supertof om te lezen dat
Goedemorgen Maja, van harte welkom op de Community! Wat heerlijk om je bundel omlaag te gooien en maandelijks goedkoper uit te zijn. Supertof om te lezen dat
Dank u voor uw antwoord. Als ik op mijn odido registrieren klik (op 2 verschillende browsers), krijg ik deze pagina: 403 Forbidden, Microsoft-Azure-Application-Gateway/v2.
En ik kan me niet registreren. Doe ik iets verkeerd? Bedankt, mfg, Maja
Hoi Maja, geen dank en jij ook bedankt voor het proberen! Wat apart, ik ken deze foutmelding helemaal niet. Ik heb nog eens gekeken en ik zie dat er inmiddels wel een Mijn Odido-account bestaat met het e-mailadres m***k@gmail.com (of ik heb deze eerder over het hoofd gezien). Dit account is op dit moment leeg. Lukt het om via Mijn Odido (de website) in te loggen en je abonnement te koppelen? Zo niet, dan hoor ik graag welke foutmelding je krijgt en dan geef ik het meteen door aan mijn collega's van de technische dienst om ernaar te kijken!
Hoi Maja, geen dank en jij ook bedankt voor het proberen! Wat apart, ik ken deze foutmelding helemaal niet. Ik heb nog eens gekeken en ik zie dat er inmiddels wel een Mijn Odido-account bestaat met het e-mailadres m***k@gmail.com (of ik heb deze eerder over het hoofd gezien). Dit account is op dit moment leeg. Lukt het om via Mijn Odido (de website) in te loggen en je abonnement te koppelen? Zo niet, dan hoor ik graag welke foutmelding je krijgt en dan geef ik het meteen door aan mijn collega's van de technische dienst om ernaar te kijken!
Heel erg bedankt voor uw hulp. Ik slaagde om inloggen en mijn Abobnnementalskosten te zien. Ik zou graag willen waarom staat met nieuwe abonnement mandelijks15.26 Euro (was 17,80 euro)? Ik vraag het, omdat we hebben telefonisch ingestemd met abonnement van 12 Euro mandelijks. Bij voorbaat dank voor uw antwoord, MFG, Maya
Goedemorgen Maja, graag gedaan en fijn dat je je nieuwe abonnement weer kan inzien! Ik heb meteen met je meegekeken en ik snap helemaal waar deze vraag vandaan komt. Ik leg het je graag uit. Ik zie dat je je bundel hebt gewijzigd van 10GB naar 2GB. Zo ben je inderdaad goedkoper uit. De wijziging is op de 17e gedaan, dus zoals je op de factuur ziet worden er een aantal dingen pro rato berekent. De 2GB bundel is ingegaan vanaf 17 februari en wordt op de factuur in rekening gebracht tot en met het einde van de maand (28 februari). De 10GB bundel die je had wordt in rekening gebracht voor de periode 1 t/m 16 februari. Deze twee bedragen betaal je dus precies voor de dagen dat ze actief waren. Hetzelfde geldt voor de kortingen op deze bundels. Deze vind je hieronder onder 'Kortingen/overige kosten’. Normaal gesproken zou deze factuur ook nog € 17,80 zijn, maar omdat je goedkopere bundel halverwege inging, ben je al iets goedkoper uit. Vanaf volgende maand zal je zien dat je voor de hele maand alleen voor een bundel van 2GB betaald en niet meer van 10GB. Je komt dan uit op een nog lager bedrag. Dit moet dan de € 12 zijn waar je het met mijn collega over hebt gehad. Dus geen zorgen, alles gaat goed. Is het zo duidelijk? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je!

Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.