Skip to main content

Mijn moeder heeft twee accounts op Odido.

Hoe dit is fout gegaan snappen we allebei niet. Het komt erop neer dat 2 vd 3 abonnementen (en nummers) op het ene account staan en 1 vd 3 op het andere. 

Graag willen we dit weer allemaal gekoppeld hebben staan zodat ze het overzicht heeft over alle drie de abonnementen. Ik heb geprobeerd het ene abonnement los te koppelen van dat ene account en daarna toe te voegen bij het account waar die andere twee abonnementen op staan. Helaas krijg ik steeds de melding dat het abonnement al gekoppeld is aan een ander account. Dit snap ik dus niet helemaal, aangezien ik dat dus heb losgekoppeld.

Het ene account staat op de meisjes naam van mijn moeder, het andere account staat op de aangetrouwde achternaam van mijn moeder. Alle drie de abonnementen worden van dezelfde rekening afgeschreven en op hetzelfde adres ingeschreven. Ze hebben alle twee een ander e-mail adres, dit is mijn schuld geweest… heb vanalles geprobeerd namelijk. Kan iemand hiermee helpen? Alvast heel erg bedankt!

Hallo Maasje, van harte welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Allereerst, is het goed om te weten dat je alleen alle abonnementen in één account kunt koppelen als het adres, de naam en geboortedatum overeenkomen bij alle abonnementen. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2122. Deze staat op een andere naam en hier heb je ook een apart account voor (waar je je e-mailadres voor gebruikt). Als ik verder zoek, ben ik ook de andere twee nummers tegengekomen. De eindigen op ***5741 & ***2648. Daarbij zie ik inderdaad dat de naam niet overeenkomt als bij het eerste nummer. De rest komt wel overeen. Ik kan eventueel de naam van het nummer dat eindigt op ***2122 voor je aanpassen. Hiervoor heb ik wel een kopie van het ID-bewijs van je moeder nodig, waarop de aangetrouwde achternaam te zien is (het gaat dan om de achternaam die bij de andere twee nummers vermeld staan). Zodra je de kopie van het ID-bewijs hebt verstuurd, kun je dan een reactie geven in dit topic? Dan kan ik de naam voor je aanpassen, zodat het nummer kunt toevoegen aan het account waar de andere twee abonnementen in vermeld staan! 

Hallo Maasje, van harte welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Allereerst, is het goed om te weten dat je alleen alle abonnementen in één account kunt koppelen als het adres, de naam en geboortedatum overeenkomen bij alle abonnementen. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2122. Deze staat op een andere naam en hier heb je ook een apart account voor (waar je je e-mailadres voor gebruikt). Als ik verder zoek, ben ik ook de andere twee nummers tegengekomen. De eindigen op ***5741 & ***2648. Daarbij zie ik inderdaad dat de naam niet overeenkomt als bij het eerste nummer. De rest komt wel overeen. Ik kan eventueel de naam van het nummer dat eindigt op ***2122 voor je aanpassen. Hiervoor heb ik wel een kopie van het ID-bewijs van je moeder nodig, waarop de aangetrouwde achternaam te zien is (het gaat dan om de achternaam die bij de andere twee nummers vermeld staan). Zodra je de kopie van het ID-bewijs hebt verstuurd, kun je dan een reactie geven in dit topic? Dan kan ik de naam voor je aanpassen, zodat het nummer kunt toevoegen aan het account waar de andere twee abonnementen in vermeld staan! 

Hoi Pharwin, hartstikke bedankt al in ieder geval! De kopie van de ID is verstuurd. 

Hoi @Maasjeeeee, yes dank! Ik zie dat een collega het inmiddels al heeft opgepakt en dat de naam is aangepast. Deze komen nu overeen met elkaar. Je kunt nu het abonnement dat eindigt op ***2122 toevoegen aan het bestaande account, waar de andere twee nummers al in vermeld staan! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 

Hoi! Ja inderdaad, de naam is veranderd. Ik heb nu nog eens geprobeerd het account van 06….221 te ontkoppelen en toe te voegen aan het andere account, maar krijg na het invoeren van de SMS code nogsteeds  de melding dat het abonnement al gekoppeld is aan een ander account.

@Maasjeeeee Log je in met het e-mailadres wat in je profiel staat? Daar staat alleen het nummer nu aan gekoppeld zie ik. Dat account heb ik voor je verwijderd, want bij de andere twee nummers zie ik het account d.****4@kpn**ane*.com gekoppeld. Met dat account kun je inloggen en dan het nummer dat eindigt op ***221 koppelen! 

Reageer