Mijn moeder heeft twee accounts op Odido.
Hoe dit is fout gegaan snappen we allebei niet. Het komt erop neer dat 2 vd 3 abonnementen (en nummers) op het ene account staan en 1 vd 3 op het andere.
Graag willen we dit weer allemaal gekoppeld hebben staan zodat ze het overzicht heeft over alle drie de abonnementen. Ik heb geprobeerd het ene abonnement los te koppelen van dat ene account en daarna toe te voegen bij het account waar die andere twee abonnementen op staan. Helaas krijg ik steeds de melding dat het abonnement al gekoppeld is aan een ander account. Dit snap ik dus niet helemaal, aangezien ik dat dus heb losgekoppeld.
Het ene account staat op de meisjes naam van mijn moeder, het andere account staat op de aangetrouwde achternaam van mijn moeder. Alle drie de abonnementen worden van dezelfde rekening afgeschreven en op hetzelfde adres ingeschreven. Ze hebben alle twee een ander e-mail adres, dit is mijn schuld geweest… heb vanalles geprobeerd namelijk. Kan iemand hiermee helpen? Alvast heel erg bedankt!