Hi allemaal,
Mijn vriendin is een oud Tele2 klant en wilt graag verlengen met Odido. Ze had afgelopen week bij BelSimpel een abonnement afgesloten met een iPhone 15 Pro. 3 uur later heeft ze het abonnement geannuleerd en BelSimpel heeft het toestel niet verzonden. Ze wilde toch gaan voor een onbeperkt abonnement in plaats van de 20GB en 120min die ze had gekozen. Belsimpel kon dit niet wijzigen, alleen als ze het abonnement annuleerde.
We zijn al heel de week bezig met Odido klantenservice en in de shop. Het abonnement bij Belsimpel is volledig geannuleerd en het toestel is niet verzonden. Hier heeft ze ook e-mails van gekregen. Ze wilt nu graag bij Odido verlengen naar een Unlimited Basis met een iPhone 15 Pro (maandelijkse afbetaling).
Wanneer we het abonnement proberen af te sluiten geeft het systeem van Odido in de shop en online aan dat ze geen iPhone 15 Pro kan afsluiten omdat ze al een telefoon heeft. Deze heeft ze dus duidelijk niet! Ook de BKR registratie zou weg zijn.
We zijn al dagen bezig, en we denken dat het systeem van Odido dit niet goed herkent, kan iemand ons helpen?