Skip to main content

Hoi,mijn klantnummer is 1.18746795.

ik wou gebruik maken van vervroegd verlengen om een nieuwe telefoon te kopen via jullie.

Nu heb ik dat gedaan maar heb ik IPV de pro Max perongeluk de pro besteld.

 

Nu is die telefoon geannuleerd. 

 

Maar als ik op de app kijk loopt mijn huidige abonnement tot september 2023.

Dit klopt ook gewoon.

 

Maar nu komt het:

Bij nieuw staat er een abonnement van 1 februari 2022 tot 31 januari 2024!!

Verlengbaar vanaf 1 oktober 2023.

 

Dit klopt dus niet!!

 

Mijn gewenste oplossing :

Mijn abonnement tot september 2023 laten lopen.

 

Het nieuwe abonnement geen idee hoe het bij nieuw komt annuleren.

 

Ook wil ik graag de iPhone 13 pro Max bij jullie bestellen, (ik heb 1 oktober bij jullie verlengd)

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Kevin warmenhoven

Goedemorgen @Iemand922 Welkom! Heb je de klantenservice al gebeld om dit op te lossen?

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

 


Goedemorgen @Iemand922 Welkom! Heb je de klantenservice al gebeld om dit op te lossen?

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

 

Dankjewel!, Op dit moment nog niet nee ik ben op werk.


@Iemand922 Niet te lang wachten bij internet bestellingen heb je 14 dagen bedenktijd.

Je kan ook mits mogelijk even langs een shop gaan. Gelukkig is alles weer open.

Fijne avond!


Hoi @Iemand922,

Is het ondertussen al gelukt met behulp van de tip van CrisTien? Zo niet, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Ik ga dan voor je kijken wat ik voor je kan betekenen!