Skip to main content
Beantwoord

Abonnement verlengen met toestel

  • 15 september 2021
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

Ondanks dat ik mag verlengen vanaf 4 juli, krijg ik de optie om te verlengen niet te zien.

 

Iemand die me kan helpen?

 

mvg Coban

Beste antwoord door Waqqas

@Sennalonso1981 

Bij elke online of telefonische bestelling heb je een bedenktermijn van 15 dagen waarin je kan opzeggen en opnieuw een abonnement met toestel nemen.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/veelgestelde-vragen/kan-ik-mijn-abonnement-of-bestelling-nog-annuleren/000216922

Je kan ook 30 dagen na de start van je abonnement gratis verlengen met een abonnement met toestel, dit heet toestelflexibiliteit.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 15 september 2021

Hallo @Sennalonso1981 

Heb je dit bekeken via de website en app?

Wat gebeurt er als je via de website een abonnement samenstelt met of zonder toestel en dan voor verlengen kiest?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 15 september 2021

Sorry, verkeerd uitgelegd. Ik heb dus WEL verlengt, vanaf 21 november, maar zonder toestel. Ik wil er nu toch een toestel bij.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 15 september 2021

@Sennalonso1981 

Bij elke online of telefonische bestelling heb je een bedenktermijn van 15 dagen waarin je kan opzeggen en opnieuw een abonnement met toestel nemen.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/veelgestelde-vragen/kan-ik-mijn-abonnement-of-bestelling-nog-annuleren/000216922

Je kan ook 30 dagen na de start van je abonnement gratis verlengen met een abonnement met toestel, dit heet toestelflexibiliteit.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 15 september 2021

@Sennalonso1981 Als je niet langer dan 14 dagen geleden hebt verlengd, dan kun je deze verlenging annuleren. Als je al langer geleden hebt verlengd, dan kun je weer verlengen (met toestel) nadat je nieuwe abonnement is ingegaan.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 15 september 2021
eric schreef:

@Sennalonso1981 Als je niet langer dan 14 dagen geleden hebt verlengd, dan kun je deze verlenging annuleren. Als je al langer geleden hebt verlengd, dan kun je weer verlengen (met toestel) nadat je nieuwe abonnement is ingegaan.


 

 

hmmm, dus begrijp ik het goed? Ik heb een paar maanden geleden alvast verlengt,zonder toestel en de nieuwe contract gaat 21 november in. Dus kan ik 21 november gewoon bellen en alsnog een toestel bij nemen?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 15 september 2021

Hallo @Sennalonso1981 

Je bedenktermijn is helaas verstreken maar je kan dus nog wel 30 dagen na de start van je abonnement gratis verlengen met een abonnement met toestel, dit heet toestelflexibiliteit.

Voorwaarden toestelflexibiliteit

Op 21 november kan je dus gebruik maken van je abonnement en vanaf 21 december kan je gratis verlengen met toestel.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen