Ondanks dat ik mag verlengen vanaf 4 juli, krijg ik de optie om te verlengen niet te zien.
Iemand die me kan helpen?
mvg Coban
Ondanks dat ik mag verlengen vanaf 4 juli, krijg ik de optie om te verlengen niet te zien.
Iemand die me kan helpen?
mvg Coban
Hallo
Heb je dit bekeken via de website en app?
Wat gebeurt er als je via de website een abonnement samenstelt met of zonder toestel en dan voor verlengen kiest?
Sorry, verkeerd uitgelegd. Ik heb dus WEL verlengt, vanaf 21 november, maar zonder toestel. Ik wil er nu toch een toestel bij.
Bij elke online of telefonische bestelling heb je een bedenktermijn van 15 dagen waarin je kan opzeggen en opnieuw een abonnement met toestel nemen.
Je kan ook 30 dagen na de start van je abonnement gratis verlengen met een abonnement met toestel, dit heet toestelflexibiliteit.
hmmm, dus begrijp ik het goed? Ik heb een paar maanden geleden alvast verlengt,zonder toestel en de nieuwe contract gaat 21 november in. Dus kan ik 21 november gewoon bellen en alsnog een toestel bij nemen?
Hallo
Je bedenktermijn is helaas verstreken maar je kan dus nog wel 30 dagen na de start van je abonnement gratis verlengen met een abonnement met toestel, dit heet toestelflexibiliteit.
Voorwaarden toestelflexibiliteit
Op 21 november kan je dus gebruik maken van je abonnement en vanaf 21 december kan je gratis verlengen met toestel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.