Goedemorgen @jvw84, ik hoop dat je een fijne jaarwisseling hebt gehad en de beste wensen voor het nieuwe jaar! Je kan nooit niet te veel willen, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Als je je mobiele abonnement naar Unlimited wilt overzetten, kan dat heel gemakkelijk via je Mijn Odido account. Je kunt altijd 1x per maand een wijziging maken in je abonnement en die gaat ook per direct van kracht, zodat je direct kunt genieten van Unlimited data! Schrik niet als je een dagbundel van 20 GB ziet staan. Je hebt bij Unlimited data altijd een dagtegoed van 20 GB. Als deze op is, kun je via je Mijn Odido account zo vaak als je wilt een MB-aanvuller van 2 GB aanvragen. Zo gaan we oneerlijk en/of commercieel gebruik tegen en heeft iedereen onbeperkt internet zonder dat het netwerk overbelast raakt.
Wat leuk dat je ook de abonnementen van je kinderen wilt overzetten naar ons toe! Je kunt gerust voor je kids 3 nieuwe abonnementen aanvragen via onze website. Dit kan Sim Only zijn of met toestel. Je komt bij het aanvragen van het abonnement vanzelf de optie tegen om Nummerbehoud aan te vragen. Vallen de abonnementen al buiten de contractperiode bij hun huidige provider? Dan kunnen we de nummers na een maand opzegtermijn naar ons toe overnemen. Als ze nog in contract zitten, kan het pas per einde van het contract of eerder (maar dan dienen ze wel afgekocht te worden).
Geweldig dat je ook Glasvezel bij ons hebt en dat deze morgen geïnstalleerd zal worden! Ik snap heel goed dat je alles onder 1 dak en goed geregeld wilt hebben. Als je bovenstaande stappen uitvoert, moet het zeker goedkomen! Mocht je willen dat iemand met je meekijkt, neem dan gerust telefonisch contact op met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Zij helpen je hier graag bij verder!
Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!