Skip to main content

Als ik een bestaand abonement toevoeg aan mijn account, lukt dit niet.

Wij voeren het telefoonnummer in en geven aan dat het een mobiel abonnement is. Vervolgens krijgen wij ter verificatie een code toegestuurd, maar als we dit invoeren komt er te staan; mislukt probeer het later nog een keer.

 

Meerdere keren geprobeerd op meerdere momenten, maar geen succes.

Hi @ABlok 

We ervaren momenteel problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Ervaar je dit met de app of ook de webversie? Zou je ook een andere browser kunnen proberen? 

Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 

Reageer