hai, ik vroeg me af of ik me abonnement kan opzeggen via hier? heb al een nieuwe afgesloten bij jullie en als ik bel sta ik minimaal 40min n de wachtrij en heb daar overdag geen tijd voor omdat ik andere dingen te doen heb en niet zolang kan wachten aan de telefoon. Was laatste in de winkel en daar wouden/konden ze me niet helpen zeiden ze, ze zeiden t gaat alleen via de klantenservice maar vind t jammer dat ik al zeker ruim7 jaar klant ben bij (voormalig tele2) odido en dat t zo een gedoe is terwijl ik nu nog steeds voor me oude betaal terwijl ik al een nieuwe heb
Hi
Hallo, heb dat nummer op het moment niet meer want ben laatste me telefoon kwijtgeraakt, heb hem wel al geblokkeerd de sim maar nog niet opgezegd. Dat s de reden dat ik ook een nieuwe abbonoment heb afgesloten bij jullie, zou t ook via de mail kunnen?
Hi, I need to cancel my mobile monthly subscription. I have been abroad and not in the netherlands for quite some time. However, had some SMS verifications set to dutch number. I have now fixed those. How is it possible to cancel my monthly bill, and, if possible keep the sim to pay monthly, just incase I need a verification code for something I have forgotten? If I cant do that then please let me know how to cancel.
hai
Tsja, wat kan je verwachten van een organisatie die hun eigen emailadres service@odido.nl automatisch laten beantwoorden met “We nemen je mail niet in behandeling”. Odido doet niet aan service.
Odido doet niet aan email..Klantenservice is direct via de telefoon maar ook via social kanalen zoals facebook,X en deze community!
Dat moet zijn: odido doet niet meer aan email. In ieder geval 11 maanden geleden nog wel. Het email adres service@odido.nl is nog heel makkelijk te vinden. Als je googled op odido email contact
krijg je als een van de antwoorden “By the way, our new e-mail address is: service@odido.nl. Thank you! 4 okt 2023”
Via de telefoon is odido ook slecht te bereiken, zie hierboven, mensen zitten 4 x 40+ minuten in de wacht. Dat noem ik onbereikbaar, niet bereikbaar.
Bel je de klantenservice over prepaid dan krijg je te horen dat je naar de winkel moet. Hiermee overtreedt odido de wet. Die zegt dat je op dezelfde manier kontakt op moet kunnen nemen met een organisatie als die waarmee je de overeenkomst bent aangegaan. Ik ben de overeenkomst aangegaan via sms dan wel het internet. Odido verwijst mij naar de winkel, dat is een ander kanaal en dus niet volgens de wet.
Overigens snapt iedereen dat als ik naar de winkel ga ik te horen krijg dat zij niets voor mij kunnen doen. Typisch gevalletje kastje-muur. En nee, ik ga niet naar een winkel.
Conclusie: odido wil wel je centjes maar niet bereikbaar zijn voor klachten.
Al dat juridische gewauwel stuur je maar in een aangetekende brief. Daar bereik je op deze klant helpt klant community helemaal niets mee.
Je hebt gewoon wat beltegoed gekocht en dat kun je niet terugdraaien. Dat staat ook erbij als je die aankoop doet.
Ik ben inderdaad akkoord gegaan met de voorwaarden. Maar die waren niet compleet. Zo werd mij niet verteld dat het extra beltegoed maar 7 dagen geldig was. Dat is misleiding. En dan kan er nog zoveel in je voorwaarden staan, daarmee is de overeenkomst ongeldig.
Dat ik een aangetekende brief moet schrijven is natuurlijk helemaal van de pot gerukt. Odido doet alle mogelijke moeite om maar niet bereikbaar te zijn en klanten af te poeieren. Odido stuurt zelfs mij actief naar deze community. Door uw bericht bevestigd u mijn stelling: odido stuurt je van het kastje naar de muur. Alles om maar klagers die in hun recht staan het zo moeilijk mogelijk te maken. Mensen die 4 x 40+ minuten in de wacht staan en nog steeds niet geholpen zijn.
En niemand gaat een aangetekend schrijven a 10,80 versturen voor een conflict over 10 euro. En dat is precies waar odido op gokt. Wij de centen, de klanten het probleem.
Way to go, odido. Ga zo door, heel goed voor je klantenbestand.
Grappig dat je jouw eigen bijdrage een "leuk" tag geeft. Zo sluiten we deze dag toch af met een lach.
@eric: jij bent techneut. Een website die dit mogelijk maakt is inderdaad om om te lachen.
I was never part of odido, I was t mobile, what number can I call, this contract is about 5 years old, I have not lived in Holland for 2.5 years. Completely unable to find a phone number for odido from abroad, or anyway to contact your support. I am about to close down my old dutch bank leaving you with no address nor bank details or working back to keep debiting me 27.00 euro a month. How on earth can I cancel this please, thank you. If you tell me I can't email, please help me with some way to contact you except this forum?
I was never part of odido, I was t mobile, what number can I call, this contract is about 5 years old, I have not lived in Holland for 2.5 years. Completely unable to find a phone number for odido from abroad, or anyway to contact your support. I am about to close down my old dutch bank leaving you with no address nor bank details or working back to keep debiting me 27.00 euro a month. How on earth can I cancel this please, thank you. If you tell me I can't email, please help me with some way to contact you except this forum?
HI, Odido customer care can be reached while you are abroad. The number is: +316-24001200
Hoi Samale, de verificatiecode kan niet per e-mail, dus gaan we het op een andere manier doen. Ik heb je per privébericht een aantal verificatievragen gestuurd. Geef je daar antwoord op? Dan kan ik je abonnement voor je opzeggen. Laat me ook weten per wanneer dit kan of dat het per direct kan. Dan ga ik voor je aan de slag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.