Hierbij een vraag over mijn mobiel abonnement. Ik heb per eind augustus mijn mobiele abonnement opgezegd bij Tele2, wat nu Odido is. Hiervoor zou ik als het goed is een eindfactuur krijgen, maar die heb ik nog niet ontvangen. Echter heb ik in september een nieuwe factuur ontvangen voor de maand september. Ik vroeg me af of de klantenservice mij verder kan helpen, omdat ik op dit moment geen toegang heb tot de mobiele app van Odido. Bij voorbaat dank.
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Heb je rekening gehouden met een maand opzegtermijn? En heb je een bevestiging van de opzegging gekregen? De abonnementen worden vooraf gefactureerd, dus als deze op 1 september nog actief was wordt deze gefactureerd en in oktober pro rato gecrediteerd.
Beste
Sorry
Bedankt voor uw antwoord. Ik denk ook dat het waarschijnlijk te maken heeft met de opzegtermijn van een maand. Ik zal mijn factuur van oktober nog even afwachten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.