Beste,
een 2 maanden geleden hebben we onze dochter (telefoonnummer) uit ons abonnement gehaald (woont niet meer thuis en ivm nieuw abo voor haar) en we wisten dat dit effect zou hebben op de kortingen.
Nu kregen we de nieuwe rekening en natuurlijk kijk je dan eens beter naar de onderdelen .. en zagen we dat er nog steeds betaald werd voor een TV recorder.
Maar deze hebben we in 2019 (ja en valt ons nu pas op ) al opgezegd en hiervan ook een bevestiging van inlevering ontvangen.
Daarnaast proberen we een ander telefoonnummer toe te voegen maar dit blijft een foutmelding geven. Dit is 1,5 jaar geleden ook al eens gepoogd, en toen ook met een foutmelding.
Graag zouden we dit nummer wel willen toevoegen (is ondertussen 2 dagen geleden ook ontkoppeld van het account waar het aan gekoppeld zat).
Dit omdat op die manier alles in 1 overzicht staat ipv apart.
Kan iemand ons daarmee helpen?
Groet
Sander van den Berg (account staat op Soscha, 06-*****357)