Skip to main content

Beste Community,

Weet iemand of het mogelijk is om een Unlimited abonnement af te sluiten via een andere winkel. En deze dan te laten omzetten naar een Unlimited Samen.

Of kun je unlimited Samen alleen via Odido zelf afsluiten?

Bedankt

Unlimited samen is een speciale vorm van abonnement die je binnen je Odido app kan toevoegen als je al een Unlimited abonnement hebt. Die 20 euro samen abonnementen bieden retailers niet aan.

Ik heb al een abonnement bij odido, en mijn zoon heeft unlimited.

Kan ik mijn abonnement omzetten naar samen unlimited als ik kan verlengen?

Hoi ​@Tjeerd79, van harte welkom op onze Community! Yes, dat is zeker mogelijk wanneer je kunt verlengen. Je kunt het heel gemakkelijk in orde maken via je Mijn Odido account (je krijgt in het beginscherm de melding te zien '’Voeg een extra abonnement toe met Samen Unlimited voor maar € 20 per maand'’). Of je kunt bellen met één van onze collega's van de verkoopafdeling: 0800-0092 (optie nummer 2). Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Zij helpen je graag met het in orde maken van Samen Unlimited, zo ben je lekker voordelig uit! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!

Super, bedankt voor het antwoord.

Ik kan vanaf 5 februari verlengen, dus zal ik het dan proberen.

@Tjeerd79 helemaal goed! Voor andere vragen, weet je ons te vinden. Ik wens je voor nu nog een hele fijne dag toe! 😊

Reageer