Skip to main content

Hallo,

Mijn abonnement is nooit zichtbaar geweest in de app. Als ik de app open, met hetzelfde account waar het abonnement is afgesloten, zie ik wel mijn nummer staan maar er is geen abonnement aan gekoppeld.
Hier had ik altijd vrede mee, maar sinds een aanvuller niet meer via een website maar via de app moet worden aangeschaft word het ineens een probleem. 

Als ik mijn abonnement toe wil voegen aan mijn account krijg ik een foutmelding te zien.
Sterker nog, als ik inlog en op "Mijn overzicht” klik, zie ik:

Er is een fout opgetreden

Er is een probleem bij het laden van deze gegevens. Probeer het later opnieuw.

Nu heb ik geen internet!!

Ik hoop dat dit zo snel mogelijk word opgelost.

Cas.

Ps. Stop die chatbot heeeel diep weg a.u.b.

Hi @cazrl 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders kijk ik ook graag wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je gebruikt. Dan kijk ik met je mee!


Reageer