Skip to main content

Mijn telefoonabonnement stond altijd op de naam van mijn vader. Nu dat mijn abonnement op 7 september verliep, heb ik ervoor gekozen om mijn nieuwe telefoon + abonnement met behoud van mobiele nummer op mijn eigen naam te zetten. Mijn abonnement is al ruim een week verlopen, maar ik kan zowel in app als op de website mijn nieuwe abonnement nergens zien. Ook krijg ik geen factuur binnen van mijn abonnement en er is geen geld afgeschreven. Op de dag dat mijn contract verliep, kreeg ik een sms'je dat mijn nummer werd overgezet en dat ik gebruik moest maken van mijn nieuwe simkaart. Wat kan ik nu doen? Het abonnement en de telefoon zijn bij een telefoonzaak gehaald.

Hi @Sharonaaaa 

Ik wil graag met je meekijken en daarvoor heb ik wat gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik controleren of je abonnement correct is afgesloten. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!


Reageer