Goedemorgen Olana, van harte welkom op de Community! Leuk dat je met PrePaid bij ons blijft. Wil je je abonnement per 18-04-2025 opzeggen of wil je je abonnement vóór deze datum al omzetten naar PrePaid? Zet je daarnaast alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan hebben we de verificatie compleet en dan ga ik voor je aan de slag. Ik hoor het graag van je! 
Beste Marciano, bedankt voor je reactie. Wil je voor mij calculeren hoeveel moet ik betalen (buy-oof) als ik mijn abonnement per direct naar Prepaid wil omzetten?
Hi @OlanaOdi25 dat kunnen we voor je berekenen! Houd wel rekening met een maand opzegtermijn. Als we de omzetting vandaag voor je in orde maken, kan dit op zijn vroegst plaatsvinden op 28/02/25. Kun je alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kunnen we de berekening voor je maken! Daarna moeten we alleen nog een extra verificatie uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Hiervoor zullen we een code per sms naar je nummer versturen. Zodra je deze code met ons kunt delen en akkoord geeft op de afkoopsom, kunnen we de omzetting voor je in orde maken.
We zien je reactie graag tegemoet!
Beste Pharwin, bedankt voor je reactie. Ik heb de laatste 4 cijfers van mijn bankrekeningnummer in mijn profiel ingevuld en nu wacht ik op de berekening.
Goedemorgen @OlanaOdi25, dank voor het invullen van de gegevens in je profiel! Ik heb gelijk gekeken en als je het abonnement afkoopt en ik deze voor je stopzet op 28/02/25, is de afkoopsom: € 11,88. Ik heb zojuist een verificatiecode per sms naar je nummer verstuurd. Als je akkoord gaat met de afkoopsom en de code met mij kunt delen, kan ik de omzetting naar PrePaid voor je verwerken!
Beste Pharwin,
Heel erg bedankt voor je antwoord!
Ik heb jou zojuist een privébericht gestuurd met de door jou gevraagde gegevens in vermeld.
Alvast heel erg bedankt voor het in gang zetten van het proces.
@OlanaOdi25 geen dank! Dank voor het sturen van je privébericht met de code. Ik heb zojuist de omzetting naar PrePaid voor je verwerkt. Je abonnement zal op 28/02/25 worden omgezet naar PrePaid en de bijbehorende afkoopsom is € 11,88. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd!
Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten - we zitten voor je klaar!